رونمایی از بازی روان‌شناسانه و دلهره‌آور The Gap برای پلتفرم های نسل ۹

جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
اتاق‌هایی با طراحی مینیمالیستی در بازی The Gap
استودیو Label This با پخش یک تریلر از بازی معمایی و روانشناختی The Gap رونمایی کرد.
تبلیغات

اخیرا در میان بسیاری از بازی‌های جدیدی که در Future Games Showcase رویداد گیمزکام امسال نمایش داده شدند، بازی The Gap معرفی شد. استودیوی بازی‌سازی Label This با انتشار یک تریلر از بازی روانشناختی، معمایی و اول‌شخص The Gap رونمایی کرد که داستان Joshua Hayes را روایت خواهد کرد؛ یک متخصص عصب‌شناسی که به همراه خانواده‌اش از یک اختلال ژنتیکی نادر رنج می‌برند. جاشوا برای کمک به خانواده باید در آزمایشی شرکت کند که توسط شرکت Neuraxis که یک غول فناوری بیوتکنولوژی به حساب می‌آید، انجام می‌شود.

متأسفانه به نظر می‌رسد اوضاع برای جاشوا بدتر خواهد شد. وی درحالی‌که خاطرات و شخصیتش آشفته شده است، باید اتاق‌های مینیمالیستی مختلف را بررسی کند و از آیتم‌های موجود در محیط برای بررسی خاطرات خود ازطریق آشناپنداری بهره ببرد. البته واقعیت‌هایی موازی در ذهن جاشوا وجود دارند که باید در آن‌ها نیز کاوش کند و این منجر به پیچیده‌تر شدن بیشتر روایت داستان خواهد شد. اینکه آیا جاشوا در این آزمایش می‌تواند به کسی اعتماد کند یا نه، معمای واقعی بازی The Gap خواهد بود.

دانلود ویدئو در آپارات

جلوه‌های بصری خاص و زیبایی‌شناسی بازی The Gap جذاب به نظر می‌رسند. تیم سازنده ظاهرا می‌خواهد تجربه‌ای دلهره‌آور را به بازیکنان ارائه دهد. به‌گفته‌ی سازندگان این بازی قرار است به‌زودی روی کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات