توسعه The Lords of the Fallen روی آنریل انجین 5

جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
شوالیه ها سوار بر اسب در میدان نبرد The Lords of the Fallen
استودیوی Hexworks اخیرا اعلام کرد بازی The Lords of the Fallen روی آنریل انجین 5 توسعه می‌یابد.
تبلیغات

در روزهای گذشته و در جریان رویداد افتتاحیه‌ی مراسم گیمزکام امسال، ریبوت سری Lords of the Fallen توسط استودیوی سازنده‌ی Hexworks و شرکت ناشر CI Games معرفی شد. این اثر بازآفرینی‌شده، The Lords of the Fallen نام دارد و روی آنریل انجین 5 توسعه می‌یابد. داستان آن هزار سال پس از وقایع نسخه‌ی اصلی جریان دارند و به مانند Lords of the Fallen، یک بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک به شمار می‌آید.

حال ناشر بازی The Lords of the Fallen در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی جزئیات بیشتری را در مورد آن بیان کرده است. شرکت CI Games اشاره کرد که دنیای به هم پیوسته‌ی این بازی پنج برابر بزرگتر از نسخه‌ی اصلی است. همچنین درکنار مأموریت‌های مربوط‌به NPCها، شخصیت‌های پرداخته‌شده و روایت غنی، بازیکنان می‌توانند شخصیت خاص خود را خلق کنند.

ریبوت بازی Lords of the Fallen و دشمن اسکلتی

یک ویژگی جدید که تیم Hexworks برای ریبوت Lords of the Fallen در نظر دارد، پشتیبانی آنلاین از دو بازیکن در حالت کوآپ است که سازندگان قول داده‌اند این ویژگی بدون وقفه در اختیار بازیکنان باشد. در مورد تیم توسعه می‌توان گفت که استودیوی Hexworks شامل بیش از ۷۵ نفر در تیم توسعه‌ی داخلی و شبکه‌ای از همکاران خارجی است.

هم‌اکنون کارگردانی خلاقیت بازی The Lords of the Fallen به عهده‌ی سزار ویرتوسو است که سابقه‌ی کار روی ساخت Shadow of the Tomb Raider و Assassin’s Creed Origins را دارد. همچنین سائول گاسکن، تهیه کننده‌ی اجرایی این بازی خواهد بود که قبلا در ساخت بازی‌هایی همچون Dead by Daylight و PayDay 2 مشارکت داشته است.

ویرتوسو در مصاحبه‌ی جدید اظهار داشت: «بازی The Lords of the Fallen دنباله‌ی معنوی نسخه‌ی اصلی است که طرفداران همیشه آن را درخواست می‌کردند. این بازی به‌طور قابل توجهی بزرگتر است، با یک جهان دوگانه‌ی گسترده و به هم پیوسته که بین قلمرو زنده‌ها و مردگان تقسیم شده است و بازیکنان می‌توانند به‌تنهایی یا با دوستان خود آن را کشف کنند. این بازی تاریک‌تر و چالش‌برانگیزتر است و نبردهای سریع‌تر شبیه به سری سولز، موضوعی قوی‌تر، روایت غنی‌تر، سیستم‌های نقش‌آفرینی عمیق‌تر و داستان‌گویی همه‌جانبه‌تری را نسبت به نسخه‌ی اصلی خواهد داشت».

مبارزه با یک شوالیه بزرگ در بازی  Lords of the Fallen

علاوه‌بر این، کارگردان خلاقیت بازی The Lords of the Fallen اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند در آن از جادویی ویرانگر استفاده کنند. با اینکه شرکت CI گیمز هنوز تاریخ انتشار دقیق The Lords of the Fallen را مشخص نکرده، اما این بازی قرار است در سال ۲۰۲۳ میلادی روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. با شروع کمپین بازاریابی جهانی در سال جاری، انتظار می‌رود در ماه‌های آینده شاهد نمایش‌های بیشتری از گیم‌پلی بازی باشیم.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات