نمایش مبارزات خشن در تریلر جدید Atomic Heart

جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
تکه تکه کردن دشمنان در بازی Atomic Heart
به‌تازگی استودیو Mundfish تریلری از گیم‌پلی بازی Atomic Heart را منتشر کرده است که در آن شاهد مبارزات خشن و انواع اسلحه‌های در دسترس هستیم.
تبلیغات

در جریان گیمزکام ۲۰۲۲ تریلر جدیدی از بازی تیراندازی اول‌شخص و نقش‌آفرینی Atomic Heart، اثر استودیو Mundfish پخش شده است. در این تریلر تمرکز زیاد سازندگان روی نمایش بخش مبارزات را می‌بینیم و تعداد زیادی از توانایی‌ها، اسلحه‌های مختلف و طیف وسیعی از دشمنان از جمله باس‌فایت‌ها به تصویر کشیده شده‌اند. مناظر عجیب و غریب زیادی از دنیای Atomic Heart هم در این تریلر قرار داده شده‌اند و استودیوی بازی‌سازی Mundfish موسیقی جذابی را برای آن در نظر گرفته است.

باتوجه‌به تریلر جدید، یکی از مکانیسم‌های جالب مبارزات بازی Atomic Heart شامل پاشیدن آب روی دشمنان و سپس استفاده از نیروی الکتریکی برای متلاشی کردن آن‌ها است. همچنین می‌توان دشمن‌ها را به هوا پرتاب کرد و سپس آن‌ها را محکم به زمین کوبید. قابلیت منجمد کردن دشمنان یا استفاده از گازهای پخش‌شده در محیط برای سوزاندن دسته جمعی آن‌ها نیز در بازی Atomic Heart وجود دارد. همچنین با استفاده از سیستم Chaika، بازیکنان می‌توانند بیش از ۳۰ نوع سلاح سرد منحصر‌به‌فرد را بسازند یا آن‌ها را شخصی‌سازی کنند.

دانلود ویدئو از آپارات

بازی Atomic Heart قرار است در اواخر سال جاری میلادی در فاصله زمانی بین ماه‌های سپتامبر و دسامبر (۱۰ شهریور تا ۱۰ آذر امسال) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. این بازی در روز نخست انتشار در دسترس مشترک‌های گیم پس قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی تریلر جدید بازی Atomic Heart را با ما و سایر کاربرها به اشتراک گذارید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات