برنامه سازندگان Phasmophobia برای پشتیبانی از این بازی ترسناک

چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
بازی ترسناک Phasmophobia
به‌تازگی استودیو Kinetic Games از برنامه‌های خود برای پشتیبانی از بازی ترسناک Phasmophobia در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ میلادی رونمایی کرد.
تبلیغات

در جریان جدیدترین اخبار بازی، استودیوی بازی‌سازی کینتیک گیمز برنامه‌های خود برای انتشار به‌روزرسانی‌های بازی کوآپ و ترسناک Phasmophobia را اعلام کرد. طبق این برنامه، اعضای استودیو کینتیک قصد دارند در به‌روزرسانی اواخر ماه سپتامبر امسال، گزینه‌های بیشتری از سطح دشواری گیم‌پلی را در دسترس بازیکن‌های بازی Phasmophobia قرار دهد.

همچنین این سازنده امیدوار است در سال ۲۰۲۳ موارد جدید بسیاری از جمله سیستم سطح‌بندی، مدل‌های بازیکنان، گزینه‌های سفارشی‌سازی، تجهیزات جدید به همراه ارتقاهای بیشتر، چالش‌ها، مناطق جدید و نسخه‌ی دوم حالت Horror را به بازی Phasmophobia اضافه کند. درحالی‌که هنوز جزئیات زیادی از Horror 2.0 فاش اعلام نشده، استودیو Kinetic تایید کرد این حالت شامل جایگزین شدن مدل‌های ارواح است و افکت‌ها، رویدادها، صداها و تعاملات جدید را به بازی می‌آورد.

2022-9-phasmophobia

این استودیو می‌گوید به‌روزرسانی سیستم سطح‌بندی، بزرگ‌ترین تغییر برنامه‌نویسی و هنری را برای بازی Phasmophobia نشان می‌دهد. چرا که از این طریق سیستم‌ها، مدل‌ها و انیمیشن‌ها به‌نوعی از ابتدا ساخته می‌شوند. بازی Phasmophobia هم‌اکنون روی کامپیوترهای شخصی در دسترس گیمرها قرار دارد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات