اضافه شدن صداپیشه Bloodborne به بازی A Plague Tale: Requiem

پنج‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
آمیسیا و هوگو در بازی A Plague Tale: Requiem
به‌تازگی اسامی صداپیشه‌های بازی A Plague Tale: Requiem اعلام شده است که در آن شاهد چند تغییر هستیم.
تبلیغات

استودیو آسوبو، اسامی صداپیشه‌های بازی A Plague Tale: Requiem را اخیرا اعلام کرده است. در بین نام‌های اعلام‌شده، شاهد نکات جالبی مثل حضور صداپیشه‌ی بازی Bloodborne هستیم. براساس اعلام سازندگان، شارلوت مک‌برنی و لوگان هانان بار دیگر برای ایفای نقش‌های اصلی در دنباله‌ی A Plague Tale: Innocence باز خواهند گشت. در نسخه‌ی قبل، مک‌برنی و هانان به ترتیب به ایفای نقش‌های آمیسیا و هیوگو، برادر کوچک‌تر او پرداختند.

کیت کانر و لوسی بریگز-اوون به جمع صداپیشه‌های بازی اضافه شده‌اند. کانر در نقش لوکاس و بریگز-اوون هم در نقش بئاتریس، مادر آمیسیا و هیوگو در بازی حضور خواهند داشت. هر دو کاراکتر در بازی قبلی هم حضور داشتند، اما وظیفه‌ی صداپیشگی آن‌ها بر عهده‌ی ایدن هیهرست و کاترین پیجون بود. به همین دلیل در A Plague Tale: Requiem شنونده‌ی صدای متفاوت کاراکترهای لوکاس و بئاتریس خواهیم بود.

لوسی برگیز-اوون در Bloodborne صداپیشه‌ی یکی از کاراکترهای مونث بازی بود و در Civilization VI به ایفای نقش ملکه ویکتوریا پرداخت. او در بازی Dark Souls 3 هم حضور داشته است. بریگز-اوون سابقه‌ی ایفای نقش در سریال‌هایی همچون Holby City ،Call the Midwife و Midsomer Murders را در کارنامه‌ی خود دارد.

کیت کانر بیشتر به خاطر بازی در یکی از سریال‌های شبکه آنلاین نتفلیکس با نام Heartstopper شناخته می‌شود. او در فیلم‌هایی مثل Rocketman و Ready Player One هم حضور داشته است.

بازی A Plague Tale: Requiem در تاریخ ۲۶ مهرماه برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. در پایان به این نکته هم اشاره کنیم که چند هفته قبل، سازندگان از پایان روند اصلی توسعه‌ی بازی خبر دادند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات