آپدیت جدید فروشگاه استیم با محوریت دسته‌بندی‌های شخصی‌سازی‌شده

پنج‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
لوگو استیم / Steam
ولو آپدیت تازه‌ای را برای فروشگاه استیم منتشر کرد و در جریان آن شاهد اضافه شدن هاب‌هایی با محوریت تگ، دسته‌بندی‌ها و سبک‌های مختلف هستیم که برای هر بازیکن شخصی‌سازی می‌شود.
تبلیغات

در فروشگاه استیم، بازیکنان می‌توانند بازی‌ها را باتوجه‌به سبک، تگ‌ها و موارد مشابه‌ دسته‌بندی کنند تا موفق به یافتن محصول مورد نظر خود شوند. این در حالی است که به‌تازگی آپدیتی برای فروشگاه استیم منتشر شد و در جریان آن شاهد تعییراتی روی نحوه کارکرد تگ‌ها، دسته‌بندی ها و سبک‌ها هستیم.

حال تمامی تگ‌ها، سبک‌ها، تم‌ها و دسته‌بندی‌ها هاب‌های مخصوص به خود را دارند و هر هاب باتوجه‌به تاریخچه بازی کردن کاربر، فهرست علاقه‌مندی‌ها، دوست‌های او و توسعه‌دهندگانی که دنبال‌ کرده است، شخصی‌سازی می‌شود. همچنین مشخص شده که هر هاب به زیر‌دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شود. برای مثال هاب نقش آفرینی خود به هاب‌های جداگانه‌‌ی نقش آفرینی شرقی، اکشن نقش آفرینی، نقش آفرینی ماجراجویی و موارد مشابه تقسیم‌بندی می‌شود.

دراین‌میان اشاره کنم که در هاب‌ها جزئیاتی با محوریت دلیل نمایش بازی‌ها برای کاربر مورد نظر نشان داده می‌شود. این جزئیات شامل مواردی مثل سبک، خریدارهای بازی مورد نظر و میزان محبوب بودن محصول است. درانتها مشخص شده که استیم بازی‌های جدید را باتوجه‌به آخرین بازی‌هایی که کاربرها تجربه کرده‌اند، به‌ آن‌ها پیشنهاد می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی در مورد به‌روزرسانی جدید فروشگاه استیم چیست؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات