نگاه اجمالی بر قابلیت های Accessibility بازی God of War Ragnarok در ویدیو جدید
مجله Game Informer در ادامهی پوشش اختصاصی اخبار و ویدئوهای جدید God of War Ragnarok، جزئیات تازهای از تنظیمات Accessibility (در دسترس بودن بیشتر ویدیوگیم برای بازیکنان محترم دارای شرایط جسمی یا ذهنی خاص) این بازی را به نمایش گذاشته است.
پیش از این گیم اینفورمر بخشهایی از مبارزات، یکی از قلمروها و چند مکانیزم گیمپلی این بازی را به نمایش گذاشت. جدیدترین ویدیو God of War Ragnarok روی نمایش قابلیتهای مربوطبه «در دسترس بودن بیشتر بازی» تمرکز دارد. در اوایل سال جاری میلادی استودیوی بازیسازی سانتا مونیکا تأیید کرد که این بازی با ۶۰ قابلیت دسترسی جدید منتشر خواهد شد که برخی از آنها از نسخهی پی سی God of War اضافه میشوند و بهبودهایی نیز روی آنها اعمال شده است.
سانتا مونیکا در تریلر جدید بازی نشان داده است که چگونه قابلیتهای دسترسی میتوانند تجربهی بازی را برای بازیکنان محترم دارای محدودیتهای جسمی و حرکتی تسهیل کنند. برای مثال طولانیتر شدن صدای زنگها در برخی پازلها یا امکان استفادهی سادهتر از تواناییهای مختلف کریتوس به مانند خشم اسپارتان، چرخشهای سریع، ضربههای سپر و موارد دیگر تنها با استفاده از تاچ پد کنترلر DualSense، از جمله قابلیتهای دسترسی بازی God of War Ragnarok به شمار میآیند.
علاوهبر این موارد، گزینههای دسترسی بیشتری در بازی وجود دارند که شامل حالتهای کنتراست بالا، نشانههای صوتی، پلتفرمینگ خودکار، کمکهای حرکتی دوربین، ویژگیهای خواندن بهتر برای رابط کاربری و متن هستند. در همین راستا میلا پاولین، طراح اصلی بخش تجربهی کاربران اعلام کرد که ویژگیهای دسترسی بازی God of War Ragnarok در چهار زمینهی بینایی، شنوایی، مهارتهای حرکتی و درک شناختی طراحی شدهاند.
بازی God of War Ragnarok قرار است در تاریخ ۱۸ آبان (۹ نوامبر) امسال روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شود.
شما میتوانید نظرات خود دربارهی اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.