علاقه گلن اسکافیلد به ساخت دنباله The Callisto Protocol

جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
هیولای دو سر در مقابل جیکوب در بازی The Callisto Protocol
با اینکه بازی The Callisto Protocol قرار است ماه آینده عرضه شود، اما گلن اسکافیلد، کارگردان این بازی به ساخت دنباله آن علاقه‌مند است.
تبلیغات

گلن اسکافیلد، کارگردان بازی The Callisto Protocol شخصی بسیار آینده‌اندیش است و بااینکه هنوز نسخه اول این بازی عرضه نشده است، اما نسبت به ساخت ادامه آن ابراز علاقه کرد. او در مصاحبه با وبسایت Inverse گفت: «من می‌خواهم یک دنباله بسازم. این یک بازی کامل است؛ اما ایده‌های بسیار خوب زیادی وجود دارند که می‌خواهیم در ادامه آن را انجام دهیم. من همیشه می‌خواهم چیز بزرگ بعدی را بسازم. حتی پس از اتمام یک بازی، من در حال فکر کردن به قدم بعدی هستم».

او در مورد ریمیک Dead Space هم نظری مشابه داشته و گفته بود «اگر دست من بود، چنین ریمیکی نمی‌ساختم و می‌خواستم چیز جدیدی بسازم». نکته جالب اینکه با وجود عدم عرضه نسخه اول بازی، اسکافیلد و تیمش در استودیو Striking Distance به آینده این بازی نگاه می‌کنند و این قضیه به نوعی به اطمینان آنان درمورد بازی اشاره دارد.

در دیگر خبرها از این بازی، هفته پیش بود که اعلام شد کار ساخت بازی تمام شد و به اصطلاح گلد شده است و درعین حال به خاطر مشکلات رده‌بندی سنی، عرضه این بازی در کشور ژاپن لغو شده است.

بازی The Callisto Protocol در تاریخ ۱۱ آذر (۲ دسامبر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات