تغییر سیستم پیشرفت بازی Halo Infinite در فصل چهارم
طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، وقتی فصل چهارم بازی Halo Infinite در روز ۳۰ خرداد (۲۰ ژوئن) عرضه شود، یک ویژگی با نام Career Rank اضافه خواهد شد که راهی جدید برای ردیابی بازیکنان از میزان پیشرفت خود در تمامی حالتها است و جایگزین سیستم قبلی خواهد شد. کریر رنک شبیه سیستم پیشرفت بازی هیلو ریچ و Halo: The Master Chief Collection خواهد بود؛ هرچند شباهت آن به بازی دوم بیشتر است.
جان جونیسزک، مدیر ارشد جامعه هیلو در یک پست وبلاگی گفت: «برای پیشرفت در این رتبههای جدید، تنها باید به تجربه بازی بپردازید. چه پلیلیست تکنفره محبوب خود را تجربه کنید یا با دوستان خود همتیمی شوید، هر بازی مچمیکینگ تمام شده باعث پیشرفت شما میشود. همچنین Career Rank از پیشرفت عملکرد محور که از نمره شخصی شما در هر بازی برداشته شده، استفاده میکند. هرچقدر بهتر بازی کنید، سریعتر بالا خواهید رفت».
همانطور که در تصویر فوق مشخص است، بازیکنان در سطح Recruit شروع به کار میکنند و سپس شش سطح وجود خواهند داشت: برنز، نقره، طلا، پلاتینیوم، الماس و عقیق تا درنهایت به لقب قهرمان برسید. هر سطح به رتبههای نظامی تقسیم شده و هر رتبه هم درجات کوچکتری دارد. سطح بازیکنان در هنگام مقدمه بازی، در پروفایل آنها و درون گزارش پساز بازی قابل دیدن است.
درادامه جونیسزک افزود: «در کل در بیشتر موارد وقتی پلاک کامل بازیکن را کنید، بنری با کریر رنک آنها هم نمایش داده میشود. این بخش در هیچ حالتی روی مچمیکینگ تأثیرگذار نخواهد بود و در پایان هر فصل ریاستارت نخواهد شد. کریر رنک تنها برای نمایش مسیر کلی شما در هیلو اینفینیت استفاده میشود».
در دیگر اخبار، روز یکشنبه ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) شوکیس ایکس باکس برگزار خواهد شد. بلافاصله بعد این مراسم شاهد دایرکت اختصاصی بازی استارفیلد هستیم.