توسعهدهنده سابق راک استار: نقشه بازی GTA 6 باید کوچکتر باشد
بیش از ۱۰ سال از زمان انتشار یکی از موفقترین آثار صنعت بازیهای ویدیویی یعنی بازی GTA V میگذرد. با استناد به آمار و ارقام، شرکت راک استار گیمز با ساخت و انتشار پنجمین نسخه از سری GTA توانست رکوردها را یکی پس از دیگری جابهجا کند.
حال پس از گذشت یک دهه، اهالی صنعت بازیهای ویدیویی بیصبرانه منتظر معرفی رسمی و عرضه بازی GTA 6 هستند. یکی از دلایلی که GTA V توانست همچنان موفق عمل کند، نمایش یک دنیای غنی و زنده در شهر لوس سانتوس و حس ناب گشتوگذار در آن بود. حال در همین رابطه ساعاتی پیش تونی گاولند، یکی از توسعهدهندگان سابق استودیوی راکاستار، به این موضوع پرداخت و خلق چنین جهانی را نسبت به یک دنیای بسیار بزرگ اما کم جزییات اولویت دانست. گاولند توضیح داد:
«تمایل و ترجیح من خلق یک دنیای کوچکتر در بازی GTA 6 بود. بهنظر من نقشهای کوچکتر اما غنیتر میتواند حسوحال خوشایند گشتوگذار در بازی GTA V را برای طرفداران زنده کند. من هم فقط تصاویری که در فضای مجازی فاش شده را تماشا کردهام. من متوجه هستم که افشای چنین تصاویری درحالیکه هنوز اثر کامل و نهایی نشده است چقدر میتواند ناراحتکننده و عذابآور باشد. بهتر است منتظر نمایش رسمی از تریلر معرفی بازی بمانیم.»
حال باید منتظر ماند و دید چه زمانی بالاخره سران استودیوی راکاستار سکوت خود را خواهند شکست و بهصورت رسمی از یکی از موردانتظارترین بازیهای آینده پردهبرداری خواهند کرد. لطفا شما هم نظرات و پیشبینیهای خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.