سونی برنامه‌های جذابی برای افراد غیر گیمر دارد

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
جوئل در تونل‌های منطقه‌ی قرنطینه‌ی بوستون  سریال the last of us
شرکت سونی خواهان ارائه محتوای خود به شکلی دیگر به افرادی است که اهل بازی کردن نیستند.
تبلیغات

شرکت سونی می‌خواهد فراتر از مرزهای پلی استیشن عمل کند و قصد دارد افرادی‌که کنسول ندارند هم به محتوایش دسترسی داشته باشند. این برنامه به‌آرامی در حال پیاده‌سازی است؛ اخیرا شاهد اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های پلی استیشن بوده‌ایم، بازی‌های متفاوتی روی پی‌سی عرضه شدند و یک بخش برای بازی موبایلی هم در سونی افتتاح شده است.

اکنون هیده‌آکی نیشینو در مصاحبه با رسانه Nikkei درباره این استراتژی و منافع آن برای فروش کنسولی در بلندمدت توضیحاتی ارائه داده است: «دسترسی افرادی‌که اهل تجربه بازی نیستند به محتوای ما اهمیت دارد و امیدواریم از فیلم‌ها و سریال‌ها به‌عنوان فرصتی برای مشتاق کردن افراد به تجربه آثار پلی استیشن بهره ببریم. [برای مثال]، فروش سری The Last of Us هنگام پخش سریالش افزایش یافت».

در زمان پخش سریال آخرین ما از شبکه HBO، فروش مجموعه بازی‌های این مجموعه افزایش چشمگیری داشت و این سریال توانست از حیث جذب مخاطب بازی تأثیرگذار ظاهر شود. اگر سونی واقعا بتواند به این وعده عمل کند، در طولانی‌مدت مخاطبان زیادی جذب خواهد کرد که به نفع پلتفرمش خواهد بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات