مدت زمان احتمالی بخش داستانی GTA 6 مشخص شد

چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چهره متعجب لوسیا در بازی Grand Theft Auto 6
یکی از یوتیوبرها ادعا کرد که مدت زمان بخش داستانی بازی Grand Theft Auto 6 شرکت راک‌استار گیمز مشابه بازی جی‌تی‌ای ۵ خواهد بود.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شایعه جدیدی درباره مدت زمان کمپین بازی Grand Theft Auto VI منتشر شده است. ظاهرا مدت زمان بازی GTA 6 مشابه GTA 5 خواهد بود که یعنی کوتاه‌تر از بازی Red Dead Redemption 2 است. این شایعه توسط Legacy Killa HD، یک یوتیوبر تقریبا محبوب منتشر شده است.

این یوتیوبر تخمین می‌زند که تکمیل بخش داستانی بازی Grand Theft Auto 6 بین ۳۵ تا ۴۰ ساعت طول خواهد کشید. بازی GTA 5 هم بسته‌به میزان تکمیل محتوای جانبی بین ۳۰ تا ۵۰ ساعت گیم‌پلی دارد. البته درصورتی‌که بخواهید تمام محتوا و جزئیات بازی را کشف کنید، این زمان تا ۸۰ ساعت افزایش خواهد یافت.

این یوتیوبر تنها در این‌باره گمانی‌زنی می‌کند و اطلاعات دقیقی ندارد که مورد عجیبی نیست. با اینکه سازنده‌ها در داخل استودیو مدت زمانی برای بازی هدف‌گذاری می‌کنند، اما هنوز برای تعیین زمان قطعی بخش داستانی توسط توسعه‌دهنده‌ها زود است. البته این یوتیوبر شنیده است که جی‌تی‌ای ۶ از رد دد ردمپشن ۲ کوتاه‌تر است.

تکمیل بخش داستانی Red Dead Redemption 2 حداقل ۵۰ ساعت طول می‌کشید. با محتوای جانبی این زمان به ۸۰ ساعت افزایش خواهد یافت و برای تکمیل تمام موارد به ۱۸۰ ساعت نیاز خواهید داشت. اما مسئله اینجا است که آیا جی‌تی‌ای ۶ از جی‌تی‌ای ۵ طولانی‌تر خواهد بود یا خیر. این یوتیوبر GTA VI را با RDR 2 مقایسه می‌کند؛ درحالی‌که شاید GTA 5 محصول بهتری برای مقایسه باشد. به‌هرشکل فعلا باید منتظر انتشار اطلاعات موثق بمانیم.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات