سازندگان سابق Batman Arkham روی یک بازی بزرگ جدید کار می‌کنند

جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
کاور بازی Batman: Arkham Trilogy
سازندگان سابق مجموعه بازی‌های Batman Arkham در استودیوی راک‌استدی، در استودیوی جدید خود در حال توسعه پروژه‌ای بزرگ هستند.
تبلیغات

سفتون هیل و جیمی واکر، دو نفری که استودیو راک‌استدی، سازنده سه‌گانه Batman Arkham و بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را تأسیس کردند، در سال ۲۰۲۲ برای شروع یک ماجراجویی جدید از آن جدا شدند و استودیوی جدیدی را نام هاندرد استار گیمز پایه‌گذاری کردند. اکنون این استودیوی روی یک پروژه بزرگ و پرهزینه کار می‌کند. وجود استودیوی هاندرد استار گیمز به هیچ وجه موضوع مخفی‌ای نیست.

این شرکت یک وب‌سایت عالی و یک صفحه پرجزئیات در Great Place to Work دارد، اما ارتباط آن با سفتون هیل و جیمی واکر به‌لطف گزارش جدیدی که از سوی رسانه پولیگان منتشر شده، اکنون علنی شده است. این رسانه ازطریق داده‌های شرکتی Endole متوجه شد که این دو مدیران استودیوی هاندرد استار گیمز هستند. Hundred Star هنوز خود را به رسانه‌ها معرفی نکرده است و تنها مقدار محدودی اطلاعات از آن در دسترس است.

این‌طور که در وب‌سایت Great Place to Work‌ آمده است، این استودیوی تازه‌تأسیس در بخش شرقی لندن واقع شده است و تیمی کوچک متشکل از ۱۰۰ بازیساز باسابقه و استعدادهای نوظهور که متعهد به ایجاد تجربه‌های پیشرفته، الهام‌بخش و مجذوب‌کننده برای بازیکن‌های سراسر دنیا هستند، در آن کار می‌کنند. نوآوری در مرکز فعالیت استودیوی هاندرد استار گیمز قرار دارد و اعضای آن می‌خواهند با گذر از مزرها، ایجاد تنوع و حمایت از یک جامعه کاربری پویا کار خود را آغاز کنند.

لوگوی استودیوی هاندرد استار گیمز

آن‌ها فرهنگ شرکت را قدرتمند و منحصر‌به‌فرد می‌دانند. گفته می‌شود که در حال حاضر تنها ۲۵ کارمند از ۱۰۰ کارمند برنامه‌ریزی شده به استخدام این استودیو درآمده‌اند. چند نفر از کارمندان استودیوی هاندرد استار گیمز، جزو اعضای اصلی و باسابقه استودیوی راک‌استدی بوده‌اند و روی سه‌گانه Batman Arkham کار کرده‌اند. باتوجه‌به اینکه این استودیو در آوریل سال گذشته تأسیس شده است و وب‌سایت آن نیز مدتی پیش راه‌اندازی شد، به‌نظر می‌رسد که فعلا مدتی تا معرفی اولین پروژه این تیم فاصله داریم.

جیمی واکر و سفتون هیل در اکتبر سال ۲۰۲۲ جدایی خود را از استودیوی راک‌استدی پس از ۱۸ سال فعالیت در آن اعلام کردند. همچنین بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات