نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

منتظر ریمیک Resident Evil 1 باشید

یکی از افشاگرهای سرشناس ادعا کرد که کپکام روی نسخه ریمیک Resident Evil 1 کار می‌کند که در سال ۲۰۲۶ از راه می‌رسد.

شرکت Capcom در سال‌های گذشته با انتشار نسخه ریمیک شماری از بازی‌های رزیدنت ایول به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کپکام احتمالا روی ریمیک Resident Evil 1 کار می‌کند. با اینکه شایعه‌هایی از رونمایی قریب‌الوقوع بازی Resident Evil 5 Remake به گوش می‌رسید، یکی از افشاگرهای سرشناس با نام DanielRPK ادعا کرد که کپکام قصد بازسازی اولین نسخه مجموعه را دارد.

همان‌طور که DanielRPK اعلام کرد، طرفدارها باید منتظر ریمیک Resident Evil 1 باشند. این افشاگر خوش‌سابقه بیان کرد که کپکام برای انتشار رزیدنت ایول ۱ ریمیک در سال ۲۰۲۶ برنامه دارد. مدتی قبل گزارش مشابه دیگری منتشر شد که از عرضه این بازسازی در سال ۲۰۲۶ و همزمان با ۳۰امین سالگرد مجموعه حکایت داشت. اگر این شایعه‌ها رنگ واقعیت بگیرند، بازیکن‌ها احتمالا باید زمان بیشتری را برای تجربه ریمیک Resident Evil 5 منتظر بمانند.

با اینکه کپکام هنوز از Resident Evil 9 رونمایی نکرده است، شایعه‌های زیادی از این بازی به گوش می‌رسند. این نسخه احتمالا بیشترین بودجه و طولانی‌ترین چرخه توسعه را در میان تمام نسخه‌های مجموعه خواهد داشت. داسک گولم اخیرا ادعا کرد که رزیدنت ایول ۹ در آینده نزدیک معرفی می‌شود و در اوایل سال ۲۰۲۵ روانه بازار خواهد شد. ظاهرا این بازی در یک شهر خیالی واقع در جزیره‌ای در جنوب‌شرقی آسیا جریان دارد و گیمرها را با لیان همراه می‌کند.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده