منتظر بازی‌های جدید ارباب حلقه ها باشید

سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
معرفی بازی موبایل The Lord of the Rings: War
مدیرعامل امبریسر فری‌گروپ تایید کرد که به‌زودی بازی‌های جدیدی از مجموعه ارباب حلقه‌ها از راه می‌رسند.
تبلیغات

لی گینچارد، مدیرعامل Embracer Freegroup اخیرا در مصاحبه جدیدی با رسانه GamesBeat درباره برنامه‌های این شرکت برای گسترش آثار جی.آر.آر تالکین، سابقه حرفه‌ای و طولانی‌مدت خود در صنعت بازی‌های ویدیویی و تاریخچه عمیق The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) و Middle-earth (سرزمین میانه) صحبت کرد.

شرکت امبریسر گروپ در آینده به سه شرکت مستقل به نام‌های Coffee Stain and Friends ،Asmodee Group و Middle-earth Enterprises and Friends تقسیم می‌شود. لی گینچارد در مصاحبه اخیر خود گفت که به‌دنبال ایجاد پیوندی قدرتمند بین سازمان‌های مختلف است تا در نتیجه آن روند توسعه محصولات ارتقا پیدا کند.

او همچنین سری ارباب حلقه‌ها را با دنیای ابرقهرمانی مارول مقایسه و خاطرنشان کرد که هر دو مجموعه جهان‌هایی مملو از تجربه‌های داستانی گسترده و متنوعی دارند و به توسعه‌دهندگان امکان خلق آثار جدیدی را می‌دهند. گینچارد دراین‌باره اظهار داشت: «سال به سال شما می‌توانید به‌مانند کالاف دیوتی چیزهای جدیدی را اضافه و امتحان کنید. اما این‌ موارد یک داستان و روایت نیستند. شما فقط مواردی را نگه می‌دارید که مفید باشند.»

مدیرعامل امبریسر فری‌گروپ به شکست‌های گذشته مجموعه ارباب حلقه‌ها ازجمله بازی Lord of the Rings: Gollum اشاره کرد و گفت از تجربه‌های کسب‌شده برای ارائه محصولات بهتر آینده استفاده خواهد شد. گینچارد در این مصاحبه به فعالیت خود روی توسعه فناوری‌های تجربه‌محور ازجمله هوش مصنوعی پیری شخصیت‌ها و موارد دیگر اشاره کرد که می‌توانند پیشرفت‌های هیجان‌انگیزی را برای آینده سری ارباب حلقه‌ها به ارمغان بیاورند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات