تریلر جدید بازی Indika یازده حقیقت جالب آن را نمایش می‌دهد

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یک راهبه مرموز با عصایی در دست در فضای تاریک داخل کلیسا در بازی Indika
سازنده‌های بازی Indika پس از انتشار موفق آن، اخیرا ویدیویی از بازی منتشر کرده‌اند که ۱۱ حقیقت جالب را در مورد این اثر نشان می‌دهد.
تبلیغات

بازی Indika چندی پیش منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدین و گیمر‌ها را در پی داشته باشد. این اثر ماجراهای یک راهبه به نام ایندیکا را روایت می‌کند که درگیر یک آشوب درونی برای فهم درست عقاید خود و باورهایش است. حال سازندگان بازی به مناسبت انتشار نسخه کنسولی آن که فردا در دسترس قرار می‌گیرد، تریلر جدیدی منتشر کرده‌اند که ۱۱ حقیقت جالب را در مورد این اثر روایت می‌کند.

در ادامه می‌توانید این تریلر را از طریق یوتیوب تماشا کنید؛ در نظر داشته باشید که تریلر جدید بازی حاوی اسپویل شدیدی از روایت و اتفاق‌های بازی است و اگر هنوز آن را تجربه نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم به سراغش نروید. تریلر به همین دلیل در آپارات آپلود نشده است:

تماشای تریلر حقایق بازی Indika در یوتیوب

بازی Indika توانست نمره ۸ را از زومجی دریافت کند. در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از بررسی بازی Indika را بخوانید:

در مجموع ایندیکا اثری متفاوت و خاص در بین بازی‌های چند وقت اخیر است که شاید ضعف‌هایی هم مخصوصا از حیث گیم‌پلی داشته باشد، ولی از نظر داستان و رفتن به سراغ مفاهیم پیچیده‌ای چون باورها و اعتقادات مذهبی، می‌تواند در طول تجربه ۶-۷ ساعته خودش مخاطب را راضی نگه دارد و حتی باعث شود تا برای مدت راجع به مسائل مشابه درگیر تفکر شود. پس اگر شما هم از علاقه‌مندان به رمان‌های روسی هستید یا کلا تجربه آثار متفاوت را دوست دارید، پیشنهاد می‌کنم بازی Indika را از دست ندهید.
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات