توسعه بازی Wonder Woman به مشکل خورده است

چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
بازی Wonder Woman استودیو مونولیث پروداکشنز
گزارش جدیدی نشان می‌دهد توسعه بازی Wonder Woman استودیو مونولیث با مشکلاتی مواجه شده است.
تبلیغات

بااینکه بازی ابرقهرمانی Wonder Woman در مراسم گیم اواردز سال ۲۰۲۱ معرفی شد، اما از آن زمان استودیو Monolith Productions تقریبا هیچ جزئیات جدیدی با طرفداران به اشتراک نگذاشته است؛ به‌همین‌خاطر جای تعجبی ندارد که بسیاری از بازیکن‌ها این بازی در حال توسعه را فراموش کرده باشند. استودیو مونولیث که توسعه بازی تحسین‌شده Middle-earth: Shadow of Mordor را در کارنامه دارد، درباره پیشرفت بازی Wonder Woman سکوت کرده است و تنها شرکت برادران وارنر در گذشته تایید کرد این بازی به‌عنوان اثری سرویس‌محور ساخته نخواهد شد.

حالا که به زمان برگزاری رویداد Summer Game Fest در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ (۷ ژوئن ۲۰۲۴) نزدیک می‌شویم، برخی افراد درباره حضور این بازی گمانه‌زنی‌هایی داشته‌اند. بااین‌حال گزارش جدید احتمال این موضوع را ضعیف می‌داند. گرگ میلر از Kinda Funny در گزارشی خاطرنشان کرد اخیرا با یکی‌از توسعه‌دهندگان داخلی مونولیث گفتگویی داشته است. این فرد به جزئیات زیادی از بازی اشاره نکرده و تنها گفته است توسعه بازی مشکلاتی دارد. بااینکه هنوز مشخص نیست این مشکلات چه هستند، اما به‌نظر می‌رسد استودیو مونولیث از وضعیت بازی و پیشرفت توسعه آن رضایت ندارد و آن را مطابق انتظار نمی‌داند.

نشان Wonder Woman در زمینه قرمز

باتوجه‌به این گزارش به‌نظر می‌رسد طرفداران نباید انتظار حضور بازی Wonder Woman در سامر گیم فست آینده را داشته باشند. درحال‌حاضر برادران وارنر به‌عنوان یکی از ناشران صنعت بازی مورد انتقادهای زیادی قرار گرفته است. عمده این انتقادها به‌دلیل شیوه درآمدزایی از بازی Mortal Kombat 1 و انتشار بازی سرویس‌محور Suicide Squad: Kill the Justice Squad بوده است و حالا بازیکن‌ها منتظر سرنوشت بازی آینده مونولیث هستند.

بازی Wonder Woman هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و معلوم نیست روی کدام پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. بااین‌حال می‌دانیم با یک بازی تک‌نفره و جهان باز طرف هستیم که از سیستم Nemesis بهره می‌برد. همچنین آگهی‌های شغلی نشان می‌دهند استودیو مونترآل برادران وارنر، سازنده بازی Gotham Knights پشتیبانی از توسعه این بازی را بر عهده دارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات