تاریخ انتشار بسته Vessel of Hatred بازی دیابلو ۴ اعلام شد

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
لوگو بسته الحاقی Vessel of Hatred بازی دیابلو ۴
در جریان رویداد ایکس باکس، تاریخ انتشار بسته Vessel of Hatred بازی Diablo 4 با انتشار تریلری اعلام شد.
تبلیغات

یکی از بازی‌های حاضر در رویداد امشب ایکس باکس، بسته الحاقی موردانتظار دیابلو ۴ با نام Vessel of Hatred بود. در جریان مراسم شاهد نمایش مفصل و جذابی از این بسته الحاقی بودیم که شخصیت نایرل را نمایش می‌دهد؛ شخصیتی که نقش پررنگی در داستان بازی اصلی هم داشت و قرار است در این دیابلو شاهد ماجراهای بیش‌تری با محوریت او باشیم. یکی از موارد جالب بسته الحاقی دیابلو، اضافه شدن نیروهایی در قالب مزدور به گیمرها خواهد بود که به مرور زمان امکان ارتقای آن‌ها هم وجود دارد و می‌توانید در کنار هم ماموریت‌ها را انجام دهید.

در پایان تریلر مشخص شد که بسته الحاقی بازی ۱۷ مهر منتشر خواهد شد. این بسته قرار است کلاس جدیدی به نام Spiritborn به بازی اضافه کند که بومی منطقه‌ای به نام Nahantu است و برای اولین بار در تاریخ سری دیابلو شاهد حضور آن در نسخه‌ای از این مجموعه هستیم. منطقه Nahantu فضایی جنگلی خواهد داشت و تعداد زیادی دانجن و استرانگهلد برای آن طراحی شده است. DLC پولی بازی همچنین قرار است آپگرید‌های زیادی برای گیمرهای فعلی داشته باشد و حتی مواردی مثل ماموریت‌های جدید Tree of Whispers هم به بازی اضافه خواهند شد.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

زیپاد حامی پخش زنده زومجی از رویداد ایکس باکس ۲۰۲۴ | با اپلیکیشن زیپاد فقط در چند دقیقه حساب بانکی اختصاصی خودت رو داشته باش (کاملاً آنلاین). (www.zypod.ir/)

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات