پرواز نفس‌گیر در تریلر جدید Flight Simulator 2024

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
والپیپر بازی Microsoft Flight Simulator
در جریان رویداد تابستانه مایکروسافت تریلری جدید از بازی Flight Simulator 2024 منتشر شد؛ تریلری که در آن شاهد نمایش جزئیاتی تازه از این محصول جدید بودیم.
تبلیغات

رویداد تابستانه برند ایکس باکس در جریان است و طی آن شاهد نمایش اخبار و اطلاعاتی جدید از محصولات آینده پلتفرم ایکس باکس و کامپیوتر هستیم.

در جریان آخرین اخبار بازی، تریلری جدید از Flight Simulator 2024 منتشر شد. در این تریلر شاهد نمایشی خیره‌کننده از پرواز با انواع و اقسام لوازم پرنده، از هواپیماهای جنگنده تا گلایدر، هلیکوپتر تا هواپیماهای مسافربری هستیم. سناریوهای خاص مثل به‌پرواز در آوردن یک پوستر تبلیغاتی، پرواز با یک آمبولانس هوایی برای نجات یک بیمار و مواردی از این دست از جمله شاخصه‌هایی هستند که از دل Flight Simulator 2024 به‌دست بازیکنان خواهد رسید. اثر نام‌برده در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. در ادامه توجه شما را به‌تماشای تریلر بازی Flight Simulator 2024 جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات

زیپاد حامی پخش زنده زومجی از رویداد ایکس باکس ۲۰۲۴ | افتتاح حساب دیجیتال کودک و نوجوان بانک پاسارگاد و دریافت کارت بانکی با اپلیکیشن زیپاد کاملاً رایگانه. (www.zypod.ir/)

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات