تریلر سینمایی و گیم پلی Star Wars Outlaws جزییات بازی را نمایش می‌دهد

سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
ملاقات Kay با یک تبهکار در بازی Star Wars Outlaws
در جریان رویداد یوبیسافت فوروارد امشب، نمایش مفصلی از بازی Star Wars Outlaws به نمایش گذاشته شد که یک دید کلی به ویژگی‌های گیم پلی بازی دارد.
تبلیغات

بازی Star Wars Outlaws اولین نمایش بخش اصلی رویداد یوبیسافت فوروارد امشب را به خود اختصاص داد. در این برنامه، ابتدا ویدیویی با یک بازبینی کلی نسبت به ویژگی‌ها و ساختار گیم پلی بازی به نمایش گذاشته شد و سپس گیم پلی بازی به نمایش درآمد. شخصیت اصلی می‌تواند با استفاده از وسایل نقلیه متفاوت در سطح سیاره‌ها حرکت کرده و به‌سرعت از میان درگیری فرار کند. همچنین شخصیت‌ها و موجودات مختلفی در ماموریت‌های گوناگون با بازیکن همراه می‌شوند که در تریلر می‌توانیم تعدادی از آن‌ها را ببینیم. توسعه‌دهندگان در این تریلر روی نمایش مناطق مختلف بازی Star Wars Outlaws تمرکز کرده‌اند که در میان آن‌ها می‌توانیم شهرهای مملو از جمعیت، صحراهای سوزان و دشت‌های وسیع را مشاهده کنیم.

در ادامه می‌توانید به هردوی این بخش‌ها نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

ویدیوی گیم پلی بازی Star Wars Outlaws در رویداد یوبیسافت فوروارد:

دانلود از آپارات

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۳۰ اوت (۹ شهریور) برای پلی استیشن 5، پی سی و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

در نهایت نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

آی‌پینز حامی پخش زنده زومجی از رویداد یوبیسافت فروارد ۲۰۲۴ | مرجع قانونی و ارزان انواع گیفت کارت ها با تحویل آنی و پشتیبانی 24 ساعته و کد تخفیف ZOOMG. در سایت آی پینز (www.ipinz.ir)

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات