نمایش مفصل گیم پلی بازی Assassin's Creed Shadows در یوبیسافت فورودارد

سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
بازی Assassin's Creed Shadows
در جریان رویداد یوبیسافت فوروارد، ویدیوی مفصلی از گیم پلی بازی Assassin's Creed Shadows به نمایش گذاشته شد که شخصیت‌ها و مکانیزم‌های مختلف بازی را نشان می‌دهد.
تبلیغات

یوبیسافت که دیشب و در جریان رویداد نمایش بازی‌های ایکس باکس، نخستین تریلر گیم پلی بازی Assassin’s Creed Shadows را به نمایش گذاشته بود، اینبار در رویداد اختصاصی خود ویدیوی مفصلی از گیم پلی بازی را منتشر کرد.

بازی Assassin’s Creed Shadows در اواخر دوره سنگوکو ژاپن جریان دارد و به ماجراهای نائوئه، یک شینوبی از ولایت ایگا می‌پردازد که روستای محل سکونتش با خاک یکسان شده است. یاسوکه، سامورایی نامدار آفریقایی یکی از نیروهای مسئول این حمله است. نائوئه به‌جای گرفتن انتقام تصمیم می‌گیرد تا با یاسوکه متحد شود تا مسیر دیگری را در پیش بگیرد. نائوئه به یک قاتل تبدیل می‌شود و آن‌ها با هم به‌عنوان سایه‌هایی کار می‌کنند که در خدمت نور هستند.

در ادامه می‌توانید به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۳ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. این بازی کنترل دو شخصیت یاسوکه سامورایی و نائوئه شینوبی را به بازیکن می‌سپارد و داستان تازه‌ای را در تاریخ ژاپن روایت خواهد کرد.

در نهایت نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

آی‌پینز حامی پخش زنده زومجی از رویداد یوبیسافت فروارد ۲۰۲۴ | مرجع قانونی و ارزان انواع گیفت کارت ها با تحویل آنی و پشتیبانی 24 ساعته و کد تخفیف ZOOMG. در سایت آی پینز (www.ipinz.ir)

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات