مدت زمان داستان Star Wars: Outlaws اعلام شد

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گردهم‌آیی کاراکترهای بازی Star Wars Outlaws
کارگردان خلاق Star Wars: Outlaws در گفت‌وگو با رسانه VGC از مدت زمان کمپین داستانی بازی رونمایی کرد.
تبلیغات

نظر به اینکه تقریبا سه ماه تا انتشار Star Wars: Outlaws فاصله داریم، یوبیسافت شروع به انتشار جزئیات بیشتری از این بازی اکشن ماجراجویی کرده است. این ناشر فرانسوی تریلر جدیدی از بازی را در رویداد Ubisoft Forward پخش کرد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مدت زمان کمپین داستانی بازی اعلام شده است.

جولیان گریتی، کارگردان خلاق Star Wars: Outlaw در گفت‌وگو با رسانه VGC اعلام کرد که تکمیل کمپین بازی تقریبا ۳۰ ساعت طول می‌کشد، اما برای تجربه همه محتویات به دوبرابر این زمان نیاز خواهید داشت: «از همان ابتدای کار تصمیم گرفتیم این یک ماجراجویی ۲۵ تا ۳۰ ساعته باشد که برای فردی دارای خانواده و مسئولیت کافی به‌نظر می‌رسد. با یک اساسینز کرید دارای ۲۰۰ ساعت گیم‌پلی سروکار نداریم و این امکان تمرکز روی جزئیات را فراهم می‌کند.»

بازی Star Wars: Outlaws برای انتشار در تاریخ ۹ شهریور ۲۴۰۳ (۳۰ اوت ۲۰۲۴) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. این بازی درکنار پشتیبانی از فناوری‌های Nvidia DLSS 3.5، ری تریسینگ و Ray Construction، از Nvidia Reflex نیز پشتیبانی می‌کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات