فروش بازی Elden Ring به ۲۵ میلیون نسخه رسید

پنج‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
کاراکتر Malenia در بازی Elden Ring
استودیو فرام‌سافتور اعلام کرد که بازی اکشن نقش‌آفرینی Elden Ring بیش از ۲۵ میلیون نسخه فروش داشته است.
تبلیغات

بازی Elden Ring یکی از برجسته‌ترین آثاری بود که در سال ۲۰۲۲ روانه بازار شد. نظر به اینکه بسته الحاقی Shadow of the Erdtree تا یک هفته دیگر به‌دست گیمرها می‌رسد، محبوبیت این بازی اکشن نقش‌آفرینی افزایش یافته است.

بازی Elden Ring پس از گذشت دو سال از انتشار هنوز یکی از پرفروش‌ترین آثار استیم به‌شمار می‌آید. استودیو FromSoftware در ماه فوریه ۲۰۲۴ اعلام کرد که الدن رینگ موفق به فروش ۲۳ میلیون نسخه در سراسر جهان شده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافته است.

استودیو فرام‌سافتور در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) تأیید کرد که بازی Elden Ring پیش از انتشار نخستین بسته الحاقی بیش از ۲۵ میلیون نسخه فروخته است. این بازی تنها در عرض چهار ماه گذشته حدود دو میلیون نسخه فروش داشته است. یکی از اصلی‌ترین دلایل افزایش فروش الدن رینگ را می‌توان هیجان طرفدارها برای تجربه بسته الحاقی Shadow of the Erdtree دانست که در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۳ (۲۱ ژوئن ۲۰۲۴) دردسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

چندی قبل هیدتاکا میازاکی، کارگردان الدن رینگ اعلام کرد که Shadow of the Erdtree تنها بسته الحاقی بازی خواهد بود، اما توسعه نسخه جدیدی از این مجموعه را رد نمی‌کند. این کارگردان پرآوازه اظهار داشت که رویکرد استودیو FromSoftware در ساخت بازی‌ها امکان توسعه بازی دیگری در دنیای The Lands Between را فراهم می‌کند.

بازی الدن رینگ درحال‌حاضر در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است. استودیو فرام‌سافتور در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ (۱۵ ژوئن ۲۰۲۴) با برگزاری یک رویداد تازه جزئیات بیشتری از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree را در اختیار طرفدارها قرار می‌دهد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات