نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۰

بازی Prince of Persia: The Lost Crown به استیم می‌آید

شرکت یوبیسافت اعلام کرد که کاربران استیم از چه زمانی قادر به تجربه بازی Prince of Persia: The Lost Crown خواهند بود.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در ماه ژانویه ۲۰۲۴ برای کامپیوتر و کنسول‌ها عرضه شد. این بازی با تحسین منتقدها و گیمرها مواجه شد، اما ظاهرا عملکرد خوبی در زمینه فروش نداشته است. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که به‌زودی بازیکن‌های بیشتری فرصت تجربه این بازی اکشن ماجراجویی را پیدا می‌کنند.

شرکت یوبیسافت اعلام کرد که بازی Prince of Persia: The Lost Crown راهی استیم می‌شود. نسخه کامپیوتر این بازی دو بعدی ساید-اسکرولینگ از زمان عرضه در انحصار فروشگاه اپیک گیمز و یوبیسافت کانکت بود، اما کاربران فروشگاه دیجیتالی شرکت Valve از تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ (۸ اوت ۲۰۲۴) قادر خواهند بود تا به تجربه این بازی بپردازند.

تمام به‌روزرسانی‌های رایگان بازی Prince of Persia: The Lost Crown در نسخه استیم گنجانده می‌شود؛ بنابراین گیمرها از روز عرضه می‌توانند حالت Boss Rush و حالت Permadeath را تجربه کنند. شرکت یوبیسافت اخیرا اعلام کرد که بسته الحاقی داستانی جدیدی با نام Mask of Darkness در ماه سپتامبر برای بازی منتشر خواهد شد.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown کنترل قهرمان جدیدی با نام سارگون، یکی از اعضای جنگجویان زبده The Immortals را به گیمرها محول می‌کند که برای نجات جان شاهزاده ربوده‌شده باید رهسپار کوه قاف شود. سارگون در طول این سفر به‌تدریج قدرتمندتر می‌شود و توانایی‌های جدیدی برای تغییر فضا و زمان به‌دست می‌آورد.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده