گیم‌ پلی بازی Indiana Jones روی مخفی‌کاری و حل پازل متمرکز است

یک‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
Indiana Jones and the Great Circle
سازنده Indiana Jones and the Great Circle می‌گوید گیم‌پلی این بازی، مخفی‌کاری و حل پازل‌های مختلف را اولویت قرار می‌دهد و از گیم‌پلی اکشن فاصله می‌گیرد.
تبلیغات

استودیوی ماشین گیمز به‌خاطر داستان‌های تک‌نفره خود مشهور است و گمان می‌کنیم که پروژه‌های گذشته استودیو باعث خواهد شد که آن‌ها در نوشتن داستان‌هایی که نازی‌ها در آن دخیل هستند، عالی عمل کنند. به‌دلیل تاریخچه ماشین گیمز، بسیاری انتظار داشتند که این بازی دارای اکشن فراوانی باشد. بااین‌حال بازیکنان باید انتظارات خود را کاهش دهند؛ زیرا Indiana Jones and the Great Circle بیشتر روی مخفی‌کاری و حل معما متمرکز خواهد بود.

ایندیانا جونز به‌طور سنتی بر حل معماها و ازبین‌بردن دشمنان به وسیله هوش خود تمرکز کرده است؛ بنابراین استودیوی سازنده امیدوار است که بتواند بازبینی دقیقی از این شخصیت ایجاد کند. آن‌ها می‌خواهند مخاطبان بیشتری این بازی را تجربه کنند؛ بنابراین امیدوار هستند که یک محصول منحصربه‌فرد ارائه دهند. جرک گوستافسون، کارگردان Indiana Jones and the Great Circle طی مصاحبه‌ای در پادکست ایکس باکس اعلام کرد که استودیو قصد دارد یک بازی ماجراجویی مناسب برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان بسازد. او بیان داشت:

«ما در حال ساخت یک بازی ماجراجویی مناسب هستیم و می‌خواهیم به وسیله آن مخاطبان خود را بسیار گسترده‌تر کنیم. چنین چیزی برای ما کمی جدید است.» این استودیو بازی‌های قبلی خود را براساس گیم‌پلی شوتر ساخته است. Wolfenstein بیشتر به‌خاطر مبارزات خشن خود شناخته می‌شود؛ اما تیم نمی‌خواهد تجربه دیگری مانند آن بسازد؛ بلکه قصد دارد کاری متفاوت و کاملاً جدید انجام دهد. سازنده همچنین اعلام کرده است که به شخصیت ایندیانا جونز وفادار خواهد بود؛ بنابراین رفتن به سمت یک رویکرد مخفیانه و مبتنی‌بر پازل برای استودیوی ماشین گیمز منطقی به‌نظر می‌رسد.

ایندیانا جونز در بازی Indiana Jones and the Great Circle

شانس شخصیت اصلی، توانایی‌های ورزشی و سایر ویژگی‌های او نیز برای روایت بسیار مهم هستند. ماشین گیمز می‌گوید ایندیانا جونز نیز مانند سایر انسان‌ها اشتباه می‌کند؛ زیرا او یک ابرقهرمان نیست. به این ترتیب انسانیت او نقش مهمی در تجربه کلی خواهد داشت. طرفداران همچنین باید توجه داشته باشند که بازی شامل مقداری اکشن هم خواهد بود. Indiana Jones and the Great Circle تعادل مناسبی را بین عناصر مختلف گیم‌پلی فراهم می‌کند و قصد دارد تجربه‌ای جذاب را طی سال جاری به مخاطبان خود ارائه دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات