توسعه بازی Life by You لغو شد

سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی بازی Life by You
توسعه بازی Life by You که قرار بود رقیبی برای The Sims باشد، به‌طور رسمی متوقف شده است.
تبلیغات

شرکت پارادوکس اینتراکتیو اعلام کرد که بازی Life by You را دیگر نخواهد ساخت. متیاس لیلجا، معاون مدیرعامل پارادوکس اینتراکتیو با پیامی که در انجمن‌های رسمی استودیو به اشتراک گذاشته شد، لغو توسعه بازی را اعلام کرد. در ماه می (اردیبهشت) نیز فاز دسترسی زودهنگام این بازی برای مدتی نامعلوم به تعویق افتاد و مشخص کرد که ساخت محصول به خوبی پیش نمی‌رود.

متیاس لیلجا می‌گوید که به‌دنبال تأخیر فاز دسترسی زودهنگام، پارادوکس اینتراکتیو پروژه را بازبینی کرد و در نتیجه متوجه شد که با وجود بهبودهای تدریجی پس از تاخیرهای متعدد، بازی هنوز به کیفیتی که شرکت را راضی کند نرسیده است. لیلجا بیان داشت:

«چند هفته پیش، ما تصمیم گرفتیم انتشار نسخه Early Access را به منظور ارزیابی مجدد بازی متوقف کنیم؛ زیرا هنوز احساس می‌کردیم که بازی در برخی زمینه‌های کلیدی کمبود دارد. اگرچه تمدید زمان یک گزینه بود، اما وقتی محصول مورد بازنگری قرار گرفت برایمان روشن شد مسیری که نسبت به آن مطمئن بودیم بسیار طولانی و نامشخص است.» البته این بدان معنا نیست که بازی هیچ ویژگی امیدوارکننده‌ای نداشته است. متیاس لیلجا در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید:

«Life by You نقاط قوت زیادی داشت که نتیجه تلاش زیاد یک تیم حرفه‌ای بود؛ اما بااین‌حال وقتی به نقطه‌ای می‌رسیم که زمان بیشتر، ما را به نسخه‌ای که از آن راضی هستیم نزدیک نمی‌کند، بهتر است فرایند توسعه متوقف شود. این موضوع برای تمام کسانی که وقت و اشتیاق خود را در این پروژه صرف کردند، سخت و ناامیدکننده است؛ به همین دلیل نمی‌خواستیم بیشتر از این درگیر پروژه شوند.»

باید دید لغو بازی چه تاثیری بر تیم سازنده خواهد گذاشت. شرکت امیدوار است که در روزها و هفته‌های آینده جزئیات بیشتری را در این زمینه ارائه کند؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات