نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۸

Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin فروش بسیار خوبی را تجربه کرده است

شرکت کپکام آمار تازه‌‌ای از فروش بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin را به اشتراک گذاشت.

با اینکه بازی‌های سری Monster Hunter Stories به اندازه نسخه‌های اصلی Monster Hunter فروش ندارند، اما به‌نظر می‌رسد انتظارات کپکام را برآورده کرده‌اند. ناشر ژاپنی به‌تازگی آمار جدیدی از فروش اسپین-آف سری مانستر هانتر را به اشتراک گذاشته است که فروش موفق آن را نشان می‌دهد.

طبق اعلام کپکام، فروش بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد از دو میلیون نسخه در سراسر جهان عبور کرده است. مجموع فروش این بازی در سال ۲۰۲۲ به ۱.۵ میلیون واحد رسیده بود. به‌نظر می‌رسد عرضه اخیر بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin روی پلی استیشن 4 در رشد فروش آن تاثیر مثبتی داشته است. کپکام هفته قبل همزمان با عرضه این بازی روی پلی استیشن 4، ریمستر نسخه اول آن را برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس قرار داد.

هم‌اکنون بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin برای بازیکن‌های نینتندو سوییچ، کامپیوتر و پلی استیشن 4 عرضه شده است. با اینکه فروش این بازی مطابق انتظار کپکام بوده است، اما هنوز درباره ساخت دنباله آن اطمینان نداریم. طرفداران این سری فرعی نقش‌آفرینی و نوبتی امیدوار هستند در آینده بتوانند بازی جدید Monster Hunter Stories را تجربه کنند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده