نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۵

سازنده ریمیک Demon’s Souls در حال ساخت یک بازی کاملا جدید است

استودیو بلوپوینت ساخت یک بازی اورجینال به‌عنوان پروژه بعدی خود را تأیید کرد. این بازی که هنوز جزئیات زیادی از آن منتشر نشده است، یک آی‌پی جدید خواهد بود.

پیتر دالتون، رئیس بخش تکنولوژی استودیو بلوپوینت گیمز، تأیید کرد که ساخت یک بازی اورجینال به‌عنوان پروژه بعدی آن‌ها همچنان در دستور کار است. او در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: «هیچ تغییری در این برنامه ایجاد نشده است. همه چیز به زمان نیاز دارد. ما متعهد به ارتقای مهارت‌های خود هستیم

بلوپوینت گیمز در سال‌های اخیر اطلاعات زیادی درباره پروژه بعدی خود منتشر نکرده است. در ژانویه سال ۲۰۲۳، زمانی‌که از دالتون در مورد بازی جدید سؤال شد، او گفت که تیم جزئیات را وقتی زمان مناسب فرا برسد، به اشتراک خواهد گذاشت و همه آثار خوب به زمان نیاز دارند.

همان‌طور که در اکتبر ۲۰۲۱ اعلام شد، این استودیو مدت‌ها است که روی این بازی مرموز کار می‌کند. در آن زمان اعلام شد که آن‌ها در حال توسعه بازی اورجینال برای پروژه بعدی خود هستند. این موضوع نشان می‌دهد که این اثر یک آی‌پی جدید خواهد بود، اگرچه در آن زمان این احتمال نیز مطرح شد که منظور آن‌ها بازی جدیدی از یک مجموعه موجود باشد.

بلوپوینت گیمز به‌خاطر ساخت ریمیک‌هایی از بازی‌هایی مانند Shadow of the Colossus و Demon’s Souls شناخته می‌شود. این استودیو در سپتامبر ۲۰۲۱ به‌طور رسمی توسط پلی استیشن خریداری شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده