نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Far Cry 7 دارای حالت سوم شخص است؟

طبق شایعه جدید منتشر شده، بازی Far Cry 7 دارای حالت دوربین سوم شخص خواهد بود که این برای اولین‌بار در مجموعه است.

مجموعه‌ی Far Cry یکی از بزرگ‌ترین آی‌پی‌های اصلی یوبیسافت است که طرفداران منتظر نسخه جدید این بازی هستند. بازی Far Cry 6 آخرین نسخه مجموعه فارکرای است که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد. بسیاری انتظار دارد تا یوبیسافت بعد از انتشار بازی فارکرای ۶ تغییراتی بنیادین را در بازی Far Cry 7 ایجاد کند. اکنون براساس گزارشی که در ارتباط با این بازی منتشر شده است، به‌نظر می‌رسد که تصمیماتی در این رابطه گرفته شده است.

براین‌اساس انتظار می‌رود که Far Cry 7 اولین بازی از این مجموعه باشد که به‌طور کامل از زاویه دید سوم شخص در گیم‌پلی خود بهره می‌برد. اما چرا این موضوع حائز اهمیت است؟ این تغییر می‌تواند به یکی از عوامل فروش بیشتر بازی Far Cry 7 تبدیل شود. تغییراتی که مدت‌ها است مورد انتظار طرفداران این مجموعه است، علاوه‌بر رفع ایراداتی که مانع لذت بردن از پتانسیل بازی می‌شوند، می‌توانند در ادامه به نوآوری‌های بیشتری در تجربه بازی منجر شود و آن را از رکودی که مدتی است دچار آن شده است، خارج کند.

گیم پلی بازی Far Cry 6

Far Cry 7 مدتی است که وارد فرایند تولید شده است اما گزارش‌ها نشان می‌دهند که زمان عرضه‌ی بازی برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است. البته هیچ اطلاعیه‌ی رسمی در این خصوص منتشر نشده است. ادعای گیم‌پلی سوم شخص بازی نیز ازطریق یک فهرست استخدامی جدید یوبیسافت مطرح شده است. توضیحاتی که برای موقعیت شغلی انیماتور گیم‌پلی بازی منتشر شده است، به اضافه شدن حالت سوم شخص، علاوه‌بر زاویه دید همیشگی بازی‌های Far Cry اشاره دارد.

در این توضیحات گفته می‌شود که انیمیشن‌های هر دو زاویه‌ی دید بازی یکسان خواهند بود. بنابراین بازیکنان Far Cry 7 باید بتوانند بین حالت اول شخص و سوم شخص سوییچ کنند. این امر، فارکرای ۷ را شبیه به بازی‌هایی مانند The Elder Scrolls 5 و Starfield می‌کند که آپشن‌های مختلفی را در گیم‌پلی بازی به کاربر ارائه می‌کنند.

علاوه‌بر‌این انتظار می‌رود که توسعه دهدگان بازی Far Cry 7 موتور گرافیکی Dunia را کنار بگذارند و در عوض از Snowdrop استفاده کنند. در این مسیر، تیم توسعه‌دهندگان Massive Entertainment که سابقه کار روی بازی‌های سوم شخص مثل سری The Division را در کارنامه دارند، به سازندگان فارکرای کمک خواهند کرد.

تصویری از بازی far cry 6

درحالی‌که هنوز هیچ چیزی درباره بازی جدید Far Cry تأیید نشده است، اخبار امیدوارکننده‌ای از یوبیسافت به گوش می‌رسد. چنین تغییری می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین تغییرات در ساختار این آی‌پی در چند سال گذشته لقب بگیرد و به یوبیسافت در راستای احیای این مجموعه کمک کند.

Far Cry 7 در رویداد اخیر یوبیسافت فوروارد نیز حضور نداشت. بااین‌حال این بازی احتمالاً در فاصله کمتر از یک سال رونمایی خواهد شد؛ چراکه پیش از این به عرضه‌ی احتمالی بازی در سال ۲۰۲۵ اشاره شده بود.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع tech4gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده