نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۰

سونی در گیمزکام ۲۰۲۴ شرکت نمی‌کند

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی درحال‌حاضر هیچ برنامه‌ای برای شرکت در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۴ ندارد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که سونی مانند سال گذشته در نمایشگاه Gamescom شرکت نمی‌کند. شرکت سازنده پلی استیشن 5 به نشریه آلمانی Gameswirtschaft گفت که درحال‌حاضر هیچ برنامه‌ای برای این کار وجود ندارد.

این موضوع برای بسیاری از طرفدارها تعجب‌آور نخواهد بود؛ زیرا آخرین حضور سونی در گیمزکام به سال ۲۰۱۹ بازمی‌گردد. سونی از زمان شیوع ویروس کرونا و پس از این اتفاق برای نمایش آثار پلی استیشن به‌سراغ برگزاری رویدادهای State of Play و PlayStation Showcases می‌رود. البته این به معنای غیبت پلی استیشن از اففتاحیه گیمزکام نیست.

نظر به اینکه بازی Concord برای انتشار در ۲ شهریور (۲۳ اوت) و بازی Astro Bot برای عرضه در ۱۶ شهریور (۶ سپتامبر) در نظر گرفته شده است، افتتاحیه گیمزکام فرصت مناسبی برای نمایش هر دو بازی در اختیار سونی قرار می‌دهد.

نینتندو تنها ناشر دیگری است که از شرکت در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۴ صرف‌نظر کرده است. چندی قبل تأیید شد که شرکت‌های یوبیسافت و تی‌اچ‌کیو نوردیک به این نمایشگاه می‌آیند. هنوز معلوم نیست که آیا مایکروسافت برای حضور در گیمزکام پیش‌رو برنامه دارد یا خیر، اما سال گذشته در این تمایشگاه شرکت داشت. پریس لیلی از پادکست Kinda Funny Games اخیرا ادعا کرد که ردموندی‌ها بازی‌های ایکس باکس بیشتری را در گیمزکام به نمایش می‌گذارند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده