نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵

تریلر جامع Warhammer 40,000: Space Marine 2 نبردهای خونین فضایی را نشان می‌دهد

استودیو سیبر اینتراکتیو تریلری جامع از ویژگی‌های بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 ازجمله داستان و حالت‌های چندنفره را پخش کرد.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 از مدت‌ها قبل در مسیر توسعه قرار دارد و حال باتوجه‌به نزدیک شدن زمان عرضه آن، استودیو Saber Interactive و شرکت ناشر Focus Entertainment انتشار جزئیات تازه درباره این بازی اکشن را در دستور کار قرار داده‌اند. جدیدترین تریلر بازی، مروری جامع بر تمام بخش‌های آن ازجمله کمپین داستانی، سیستم پیشرفت، حالت‌های گیم‌پلی و موارد بیشتر را نشان می‌دهد.

طبق اطلاعات جدید بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 شامل حالت‌های مختلفی برای انتخاب خواهد بود. درکنار این حالت‌ها کمپین داستانی را داریم که امکان تجربه تک‌نفره یا کوآپ آن وجود دارد و بازیکن‌ها را به دل حوادثی یک قرن بعد از ماجراهای داستان Warhammer 40,000: Space Marine سال ۲۰۱۱ می‌برد. در این کمپین قهرمان داستان، تیتوس و همراهانش باید دربرابر ارتش‌ گسترده‌ای از تیرانیدها در مناطق مختلف به مبارزه بپردازند. بازیکن‌ها بعد از کامل کردن هر مأموریت کمپین داستانی به پایگاه Battle Barge که به‌عنوان هاب اصلی بازی عمل می‌کند باز می‌گردند.

مبارزه با هیولاها در Warhammer 40,000: Space Marine 2

در پایگاه Battle Barge می‌توان تجهیزات جنگی خود را تغییر داد تا امکان پیروزی دربرابر انواع تهدیدها با استفاده مهمات و سلاح‌هایی که هرکدام توانایی و کاربرد منحصربه‌فردی دارند، میسر شود. همانطورکه در جدیدترین تریلر Warhammer 40,000: Space Marine 2 می‌بینیم، سیستم مبارزات درکنار تیراندازی با تفنگ شامل نبردهای تن‌به‌تن فیزیکی خشن و خونین بااستفاده‌از اره‌برقی و پتک‌های بزرگ خواهد بود.

بازیکن‌ها می‌توانند علاوه‌بر کمپین داستانی به تجربه Operations که حالتی مبتنی‌بر نبردهای سه نفره است، بپردازند. این حالت ۶ کلاس مختلف را در دسترس قرار می‌دهد که هرکدام ویژگی‌ها و نقاط قوت خاص خودشان را دارند. امکان دسترسی به حالت Operations ازطریق پایگاه Battle Barge وجود دارد تا بازیکن‌ها با مراجعه به آن بتوانند لوداوت‌های خود را سفارشی کنند و امتیازهای کسب شده را برای باز کردن قفل ارتقاهای جدید به کار ببرند.

دانلود ویدیو از آپارات

درنهایت شاهد معرفی حالت چندنفره PvP به‌نام Eternal War هستیم که بازیکن‌ها را در رقابت‌هایی متشکل از دو تیم ۶ نفره قرار می‌دهد تا در نقشه‌ها و سه حالت‌ Annihilation و Seize Ground یا Capture and Control با یکدیگر مبارزه کنند. استودیو سیبر اینتراکتیو قبلا تایید کرده است بااینکه بازی شامل حالت چندنفره می‌شود اما هیچگونه پرداخت درون‌برنامه‌ای نخواهد داشت.

بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2 در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ (۹ سپتامبر 2024) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده