مایکروسافت از عرضه بازی Sea of Thieves برای پلی استیشن خیلی راضی است

جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تصویر از محیط بازی Sea of Thieves
مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی‌سازی مایکروسافت، می‌گوید که این شرکت از عرضه بازی Sea of Thieves برای پلی استیشن بسیار راضی است.
تبلیغات

اوایل سال جاری میلادی شاهد تغییر استراتژی ایکس باکس و مایکروسافت در قبلا انحصارگرایی بودیم و به‌لطف آن، برخی از آثار انحصاری این پلتفرم برای کنسول‌های پلی استیشن و نینتندو عرضه شدند.

موفقیت این تصمیم روزبه‌روز بیشتر مشخص می‌شود. Sea of Thieves تا قبل از انتشار در صدر فهرست بازی‌های پیش‌خرید شده پلی استیشن قرار داشت و در ماه می (اردیبهشت ماه) هم بیشترین دانلود کاربران پلی استیشن را به خود اختصاص داده بود.

براساس آخرین مصاحبه مت بوتی، رئیس استودیوهای بازی‌سازی مایکروسافت، به نظر می‌رسد که این شرکت از تصمیم خود خوشحال است. مت بوتی در مصاحبه اخیر خود با Variety گفت که تیم سبز واقعاً از فروش این بازی‌ها روی پلتفرم‌های دیگر راضی بوده است.

مت بوتی به‌طور دقیق منظور خود را توضیح نداد و وقتی از او سؤال شد که چه بازی‌هایی دیگری مولتی‌پلتفرم می‌شوند، او صحبت‌های همیشگی مدیران ایکس باکس را تکرار کرد و گفت که همه چیز «مورد به مورد» ارزیابی خواهد شد.

البته او خاطرنشان کرد که ایکس باکس همانند گذشته آثار انحصاری فراوانی خواهد داشت و قرار نیست که تمام بازی‌های خود را برای پلتفرم‌های دیگر منتشر کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات