بندای نامکو رویدادی با محوریت بازی های انیمه‌ای برگزار می‌کند

شنبه ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی شرکت بندای نامکو در پس‌زمینه مشکی
شرکت بندای نامکو تاریخ برگزاری شوکیس تابستانی خود در رویداد Anime Expo امسال را مشخص کرد.
تبلیغات

بااینکه شرکت بندای نامکو حضور پررنگی در رویداد سامر گیم فست و شوکیس بازی‌های ایکس باکس نداشت، اما به‌نظر می‌رسد برای شرکت در مراسم Anime Expo ۲۰۲۴ به‌خوبی آماده شده است. این ناشر ژاپنی در جدیدترین اعلامیه خود تایید کرد پنل شوکیس تابستانی خود را در تاریخ ۱۵ تیر ۱۴۰۳ (۵ ژوئیه ۲۰۲۴) برگزار می‌کند و مخاطبان می‌توانند انتظار دیدن محتوای مفصلی ازجمله رونمایی‌، معرفی‌ و اولین نگاه به بازی‌های انیمه‌ای موردانتظار داشته باشند.

شوکیس تابستانی بندای نامکو حدود یک ساعت و ۲۰ دقیقه‌ای زمان خواهد برد و ارائه آن در قالب یک پنل از رویداد Anime Expo است تا آثاری از برترین سازندگان بازی‌های انیمه‌ای ژاپنی را به نمایش گذارد. در این شوکیس اخبار و جزئیات تازه‌ای از بازی‌های Dragon Ball ،Gundam و Sword Art Online پخش خواهد شد و امکان تجربه سه بازی Dragon Ball: Sparking! ZERO ،Sword Art Online: Fractured Daydream و Gundam Breaker 4 برای شرکت‌کنندگان فراهم شده است.

Guko در بازی Dragon Ball: Sparking ZERO

بازی موردانتظار Dragon Ball: Sparking! ZERO برای عرضه در تاریخ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ (۱۱ اکتبر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است و طرفداران می‌توانند نمایش جدیدی از گیم‌پلی آن را در شوکیس تابستانی بندای نامکو ببینند.

همچنین باید منتظر بمانیم و ببینیم ناشر ژاپنی از بازی Ace Combat 8 در شوکیس آتی رونمایی می‌کند یا خیر. این بازی به‌عنوان پروژه بزرگ آینده بندای نامکو شناخته می‌شود و با همکاری دو تیم ORCA و ILCA روی آنریل انجین 5 مسیر توسعه را طی می‌کند. بااینکه Ace Combat 8 یک بازی انیمه‌ای نیست، اما طرفداران همچنان می‌توانند برای دریافت اخبار جدید آن در شوکیس آینده امیدوار باشند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات