نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰

اشاره احتمالی صداپیشه ونوم به بازی مستقل این شخصیت

صداپیشه ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2 اخیرا به همکاری دیگری با یوری لونتال، صداپیشه مرد عنکبوتی اشاره کرده است.

تونی تاد، صداپیشه شخصیت ونوم در بازی Marvel’s Spider-Man 2، ممکن است به‌طور ناخواسته به پروژه جدیدی با یوری لونتال، صداپیشه مرد عنکبوتی محبوب در مجموعه بازی‌های ابرقهرمانی Marvel’s Spider-Man ساخته استودیو اینسامنیاک گیمز، اشاره کرده باشد. تاد دیروز در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در پیامی ضمن تبریک تولد به لونتال، به ۲ پروژه بزرگی که با او داشته است، اشاره کرد.

در حالی که استودیو اینسامنیاک گیمز هنوز هیچ اعلام رسمی‌ای نداشته است، سال گذشته شایعاتی در مورد یک بازی اسپین-آف احتمالی با محوریت شخصیت ونوم با عنوان Venom: Lethal Protector به گوش می‌رسید. طبق گزارش‌ها، این بازی از نظر وسعت شبیه به بازی Spider-Man: Miles Morales خواهد بود. احتمال دیگری که وجود دارد، این است که ونوم و مرد عنکبوتی در بازی بعدی اینسامنیاک گیمز یعنی Marvel’s Wolverine به‌عنوان متحد یا دشمن حضور داشته باشند.

سال گذشته استودیو اینسامنیاک گیمز مورد حمله باج‌افزاری قرار گرفت و سپس شاهد لو رفتن اطلاعات و اسناد محرمانه این توسعه‌دهنده بودیم. همچنین فاش شد که این تیم درحال‌حاضر روی بازی Venom: Lethal Protector، بازی Marvel’s Spider-Man 3، بازی دیگری از X-Men و نسخه جدید Ratchet and Clank کار می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده