نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۰

موفقیت چشم‌گیر بسته الحاقی Elden Ring ادامه دارد

تعداد کاربران همزمان بازی Elden Ring در استیم پس از عرضه بسته الحاقی Shadow of the Erdtree با افزایش مواجه شد.

استودیو FromSoftware اخیرا بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring را منتشر کرد که گیمرهای باتجربه را با محتویات تازه به چالش می‌کشد. انتشار این بسته الحاقی باعث دستیابی بازی به ۷۳۹ هزار و ۶۷۷ بازیکن همزمان در روز عرضه در استیم شد؛ هرچند هنوز فاصله زیادی تا شکستن رکورد تعداد کاربران همزمان بازی (۹۵۳ هزار و ۴۲۶ بازیکن) دارد. این دستاورد چشم‌گیری برای بسته الحاقی الدن رینگ در روز عرضه به‌حساب می‌آید.

بسته الحاقی پولی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring به‌عنوان بزرگ‌ترین دی‌ال‌سی فرام‌سافتور توصیف می‌شود و منطقه جدیدی را در قلمرو سایه معرفی می‌کند. بازیکن‌ها در این بسته الحاقی به‌دنبال هدف اصلی میکلا مهربان می‌روند، به گشت‌وگدار در سیاه‌چاله‌ها می‌پردازند، با باس‌های قدرتمندی مقابله می‌کنند و سلاح‌های جدیدی را می‌یابند. برای تجربه این بسته الحاقی باید Starscourge Radahn و Mohg را در بازی اصلی شکست دهید.

بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring درحال‌حاضر در پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است. این بسته الحاقی بالاترین امتیاز یک دی‌ال‌سی را در متاکریتیک به‌دست آورده است. مدتی قبل استودیو فرام‌سافتور با انتشار یک توییت اعلام کرد که بازی الدن رینگ پیش از انتشار نخستین بسته الحاقی بیش از ۲۵ میلیون نسخه فروش داشته است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده