نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۳

فروش ریمیک Resident Evil 2 به ۱۳.۹ میلیون نسخه رسید

شرکت کپکام اعلام کرد که بازی Resident Evil 2 Remake به رکورد جدیدی در زمینه فروش دست یافته است.

شرکت کپکام سال گذشته با عرضه آثاری نطیر Street Fighter 6 و Resident Evil 4 Remake به موفقیت‌های زیادی در زمینه تجاری رسید، اما بازی‌های پیشین این ناشر ژاپنی نیز عملکرد خوبی در زمینه فروش دارند. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فروش بازی رزیدنت ایول ۲ ریمیک از مرز ۱۳.۹ میلیون نسخه عبور کرده است.

شرکت Capcom اخیرا اعلام کرد که Resident Evil Village سریع‌ترین فروش را در میان بازی‌های رزیدنت ایول داشته است. ریمیک Resident Evil 2 که با موتور RE Engine توسعه یافت، در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. کپکام پس از این بازی دست به بازسازی نسخه‌های دیگر مجموعه زد که در زمینه تجاری و جالب نظر منتقدها موفق ظاهر شدند.

کپکام اعلام کرد که Resident Evil 2 Remake کماکان پرفروش‌ترین بازی مجموعه است. نظر به اینکه کنسول‌های جدیدی نظیر نینتندو سوییچ ۲ در راه است، این شرکت می‌تواند با پورت‌های بیشتر باعث افزایش فروش بازی شود.

سال گذشته شرکت Capcom اعلام کرد که می‌خواهد نسخه‌های ریمیک بیشتری از مجموعه رزیدنت ایول را روانه بازار کند. با اینکه بسیاری از طرفدارها بازی Resident Evil 5 و بازی Resident Evil 1 را محتمل‌ترین گزینه‌ها برای بازسازی می‌دانستند، مدتی قبل Dusk Golem ادعا کرد که هیچ‌یک از این دو در دست توسعه قرار ندارند و کپکام مشغول کار روی ریمیک Resident Evil Zero و ریمیک Resident Evil – Code: Veronica است.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده