نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۲

مدت زمان گیم پلی Avowed مشابه The Outer Worlds خواهد بود

به‌گفته کارگردان Avowed، ساختار جهان و مدت زمان لازم برای تجربه بازی مشابه The Outer Worlds خواهد بود.

زمانی‌که استودیو آبسیدین چند سال پیش بازی Avowed را برای اولین‌بار معرفی کرد، بسیاری تصور می‌کردند با یک بازی نقش‌آفرینی مشابه با The Elder Scrolls 5: Skyrim مواجه خواهند شد. بااین‌حال تیم آبسیدین مدتی بعد مشخص کرد بازی Avowed تجربه‌ای فشرده‌ و متمرکزتری ارائه می‌کند. حال کری پاتل، کارگردان Avowed در مصاحبه‌ای با مجله گیم اینفورمر تایید کرده است مدت زمان موردنیاز برای تجربه این بازی مشابه بازی نقش‌آفرینی و علمی-تخیلی The Outer Worlds خواهد بود.

پاتل دراین‌باره توضیح داد: «بهترین تشبیه برای مقیاس Aowed، بازی The Outer Worlds است. بازیکن‌ها می‌توانند انتظار تجربه مشابهی را داشته باشند که زمان آن دقیقا مشابه رویکرد The Outer Worlds به درجه سختی و میزان کاوشی که در محیط‌ها دارند یا اینکه فقط بخواهند مأموریت‌های اصلی را کامل کنند، بستگی دارد.»

کامل کردن مأموریت‌های اصلی بازی The Outer Worlds حدود ۱۵ ساعت زمان نیاز داشت و بازیکن‌هایی که تمایل داشتند تمام محتوای اختیاری و مأموریت‌های فرعی را کامل کنند، باید ۲۵ تا ۳۰ ساعت زمان به تجربه بازی اختصاص می‌دادند. باتوجه‌به‌گفته پاتل، بازیکن‌ها برای کامل کردن بازی Aowed نیز به زمان مشابهی نیاز دارند و احتمالا وجود چند پایان مختلف ارزش تکرار آن را افزایش دهد.

استفاده از قدرت عصای جادویی در بازی Avowed

همانطورکه می‌توان انتظار داشت، مدت زمان کمتر بازی Aowed می‌تواند منعکس‌کننده محتوا و وسعت جهان آن باشد. کارگردان بازی درباره مقایسه این بازی با Skyrim پاسخ داد جهان Aowed بیشتر شبیه The Outer Worlds خواهد بود که شامل تعدادی نقشه کوچکتر جداازهم با امکان کاوش بی‌انتها است و جهانی یکپارچه، گسترده و بی‌انتهایی نخواهد داشت.

پاتل در ادامه افزود: «من فکر می‌کنم بهترین مثال برای مقایسه جهان Aowed، بازی The Outer Worlds باشد؛ چراکه این مقایسه ایده بسیار واضح‌تری از مقیاس و شیوه طراحی جهان بازی را در اختیار قرار می‌دهد. Avowed به‌جای ارائه جهانی که بتوانید از ابتدا تا انتهای آن را قدم بزنید، دنیایی مشابه The Outer Worlds دارد و شامل مجموعه‌ای از مناطق باز متصل به یکدیگر بوده که در طول تجربه بازی به‌مرور قابل دسترسی می‌شوند. جهان Avowed از نظر نوع ساختارهای کاوش و روایت داستان به The Outer Worlds بسیار شبیه است.»

بازی Avowed قرار است پاییز امسال برای کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. تاریخ عرضه رسمی و دقیق این بازی اعلام نشده و گزارش‌ها تنها به انتشار آن در ماه نوامبر اشاره کرده‌اند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده