نویسنده: علیرضا محمدی
// سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۹

تریلر Metroid Prime 4 براساس نسخه نینتندو سوییچ ۲ بازی نبوده است

دیجیتال فاندری می‌گوید که تریلر گیم‌پلی بازی Metroid Prime 4: Beyond روی کنسول نینتندو سوییچ ۲ رندر نشده است.

نینتندو در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی کرده است تا سوییچ را به یک کنسول همه‌جانبه تبدیل کند. این شرکت با عرضه بازی‌های بزرگ و با کیفیت سعی می‌کند قدرت کنسول خود را در آخرین سال‌های عمر آن محک بزند و به‌عنوان بخشی از این تلاش می‌خواهد Metroid Prime 4: Beyond را نیز برای این کنسول منتشر کند.

طبق گزارش ریچارد لیدبیتر از رسانه دیجیتال فاندری، تریلر اخیر Metroid Prime 4: Beyond که مورد استقبال گسترده طرفداران قرار گرفت، به ما نشان می‌دهد که این بازی روی سوییچ اجرا شده است؛ نه جانشین آن. ریچارد لیدبیتر می‌گوید:

«رزولوشن بازی روی 900p رندر می‌شود که مشابه Metroid Prime Remastered است. با وجود زیبا بودن نمایش، برخی مشکلات و حتی افت بسیار جزئی نرخ فریم وجود دارد. تمام مشخصات بصری با یک بازی بسیار خوش‌ساخت که برای کنسول سوییچ توسعه یافته است مطابقت دارند. استودیوی رترو در این زمینه واقعاْ خوب عمل می‌کند. تیم سازنده از اینکه مردم گمان می‌کنند تریلر Metroid Prime 4: Beyond روی سوییچ ۲ اجرا شده است، قطعاً بسیار خوشحال هستند.»

می‌توانیم تصور کنیم که این بازی روی جانشین اجتناب‌ناپذیر سوییچ عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت؛ اما بازی به‌خوبی روی سوییچ اجرا می‌شود. بازی Metroid Prime 4: Beyond در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.


منبع GameReactor
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده