نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۴

بازی Stellar Blade به رکورد فروش جدیدی دست یافت

استودیو شیفت آپ اعلام کرد بازی Stellar Blade پس از گذشت دو ماه از زمان عرضه به رکورد فروش جدیدی رسیده است.

تیم توسعه کره‌ای Shift Up با عرضه بازی Stellar Blade خود را در جمع استودیوهای AAA قرار داد و حالا به‌نظر می‌رسد این بازی اکشن عملکرد تجاری موفقی داشته است. بازی Stellar Blade در زمان عرضه تحسین منتقدان و بازیکن‌ها را بر انگیخت و در زمینه فروش عملکرد درخشانی داشت؛ به‌طوری‌که در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌ها در ماه آوریل ایالات متحده قرار گرفت.

اکنون استودیو شیفت آپ از رسیدن آمار فروش این بازی به یک نقطه عطف جدید خبر داده است. جائو آن، مدیرعامل توسعه‌دهنده کره‌ای در کنفرانس مطبوعاتی اخیر تایید کرد بازی Stellar Blade از زمان عرضه تاکنون بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است و این اولین گام هموار این آی‌پی در مسیر تبدیل شدن به یک مجموعه جهانی خواهد بود.

این مدیرعامل در ادامه خاطرنشان کرد استودیو شیفت آپ همچنان عرضه بازی روی کامپیوترها را بررسی می‌کند: «ما در حال بررسی پورت کامپیوتر بازی Stellar Blade هستیم و از شما می‌خواهیم محدودیت ما در اعلام زمان دقیق یا حتی رخ دادن این اتفاق را درک کنید؛ زیرا ما یک قرارداد دراین‌باره داریم.»

استودیو شیفت آپ در ماه می اعلام کرد موضوعات مختلف پیرامون آینده بازی Stellar Blade از جمله پورت کامپیوتر و توسعه بسته الحاقی یا دنباله را بررسی می‌کند. این بازی هم‌اکنون روی کنسول پلی استیشن 5 در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده