نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۵

تاریخ انتشار بازی Disney Epic Mickey: Rebrushed اعلام شد

استودیو Junction Point تاریخ انتشار بازی Disney Epic Mickey: Rebrushed را مشخص کرد.

بازی Disney Epic Mickey: Rebrushed قرار است به‌عنوان بازسازی بازی پلتفرمر استودیو Junction Point که در سال ۲۰۱۰ روی کنسول Wii منتشر شد، در دسترس علاقه‌مندان به کاراکتر میکی موس قرار بگیرد. حال استودیو Purple Lamp از طریق فروشگاه GOG تایید کرده است این بازسازی در تاریخ ۳ مهر ۱۴۰۳ (۲۴ سپتامبر ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

بازیکن‌ها در Disney Epic Mickey: Rebrushed کنترل میکی موس را به دست می‌گیرند و راهی یک ماجراجویی جدید در دنیای Wasteland of long-lost شامل مناطق نمادین آثار دیزنی می‌شوند. میکی در این ماجراجویی باید قلم‌موی جادویی خود را بردارد و برای نجات Wasteland و بازگرداندن رنگ زندگی به مناطق اطراف آن تلاش کند. پلیرها در این مسیر با انواع معما و مانع پلتفرمینگ که بر اساس فیلم‌های معروف دیزنی طراحی شده‌اند مواجه خواهند شد. داستان بازی شامل چند پایان مختلف است و در مسیر پیشروی می‌توان با انواع شخصیت‌های خلق شده توسط دیزنی از جمله اسوالد، خرگوش خوش‌شانس ملاقات داشت.

بازی Disney Epic Mickey: Rebrushed توسط استودیو Purple Lamp توسعه می‌یابد و شرکت THQ Nordic عرضه آن را به عهده گرفته است. این بازی در کنار جلوه‌های بصری بهبودیافته شامل سیستم کنترل بهتر و توانایی‌های جدید میکی موس ازجمله دش، سُر خوردن روی زمین یا دویدن می‌شود تا بازیکن‌ها تجربه پیمایش و پلتفرمینگ مدرن‌تری داشته باشند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده