لارا کرافت به بازی Dead by Daylight اضافه می‌شود

چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
پوستر همکاری بازی Dead by Daylight با Tomb Raider
استودیو Behaviour Interactive همزمان با انتشار تصویری از جدیدترین همکاری Dead by Daylight با بازی Tomb Raider پرده برداشت.
تبلیغات

بازی Dead by Daylight‌ در جدیدترین همکاری و کرا‌س‌اور خود، لارا کرافت از سری بازی Tomb Raider ساخته استودیو کریستال داینامیکس را به‌عنوان یکی از شخصیت‌های قابل‌بازی به این اثر اضافه خواهد کرد.

استودیو Behaviour Interactive همزمان با انتشار ویدیویی در شبکه مجازی ایکس از این همکاری پرده برداشت؛ این شخصیت که برگرفته از سه‌گانه بازی Tomb Raider ساخته کریستال داینامیکس است در تاریخ ۲۶ تیر (۱۶ ژوئیه) در اختیار بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت. این استودیو علاوه‌بر رونمایی از شخصیت بازمانده جدید بازی Dead by Daylight، توضیحات به‌روزرسانی‌های بعدی این بازی را نیز منتشر کرد؛ به‌روزرسانی‌‌ای برای رفع مشکلاتی که بسیاری از پلیرها از آن‌ها شکایت داشتند.

اعتراض بازیکن‌ها موجب شد تا استودیو سازنده بازی به‌سرعت بیانیه‌ای را در راستای رفع مشکلات بازی منتشر کند. مشکل یاد شده در اصل یک ویژگی بود که پلیرهای خارج‌شده از بازی را درکنار بات‌ها قرار می‌داد؛ موردی که بازیکن‌ها با آن موافق نبودند و ترجیح می‌دادند که از آن خارج و وارد یک بازی دیگر به‌همراه پلیرهای واقعی شوند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات