نویسنده: علیرضا محمدی
// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۷

میزان سختی Elden Ring: Shadow of the Erdtree پس از اعتراضات کاهش یافت

فرام سافتور پس از اعتراض بازیکنان به سختی بیش از حد Elden Ring: Shadow of the Erdtree، اعلام کرد که میزان سختی این بسته‌الحاقی کاهش خواهد یافت.

بازی‌های استودیوی فرام سافتور به سختی بسیار زیادشان معروف هستند و Elden Ring نیز تفاوتی با آثار قبلی این شرکت ندارد. بسته‌الحاقی Shadow of the Erdtree بازی الدن رینگ توانسته است مورد ستایش بیشتری نسبت به The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine قرار بگیرد.

بااین‌حال Shadow of the Erdtree نیز به‌دلیل سخت بودن بیش از حد مورد انتقاد قرار گرفت. به‌دنبال این اعتراض‌ها، فرام‌سافتور یک به‌روزرسانی کوچک برای این DLC منتشر کرد که تغییرات آن باعت راحت‌تر شدن بازی می‌شوند.

بسیاری از بازیکنان هاردکور با ایجاد چنین سخت‌گیری‌هایی از سوی فرام‌سافتور مخالف بودند؛ زیرا اعتقاد داشتند که دشوارتر کردن یک بازی قرار نیست آن را به تجربه بهتری برای بازیکنان تبدیل کند. پس از آپدیت اخیر، باس‌ها و دشمنان همچنان ضربه‌های سختی خواهند زد؛ اما شما نیز مقاومت بیشتری دربرابر این ضربات خواهید داشت.

در رابطه با بهبود پرفورمنس و عملکرد بازی نیز فرام‌سافتور توصیه می‌کند ری تریسینگ را غیر فعال کنید. در مورد به‌روزرسانی هم باید بدانید که نیازی به نصب ازطریق یک پچ جداگانه نیست. به‌سادگی و با آنلاین شدن در بازی Elden Ring، به‌روزرسانی مورد بحث برای شما نصب خواهد شد.

برای کسانی که به‌دنبال تجربه‌ای حتی آسان‌تر هستند، به‌تازگی یک ماد برای Elden Ring: Shadow of the Erdtree منتشر شده است که سختی محتوای آن را کمتر می‌کند. این موارد باید کافی باشند تا شما را برای بازگشت به سرزمین سایه‌ها تشویق کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده