// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶

کارگردان Helldivers 2 از میزان دشواری Elden Ring: Shadow of the Erdtree دفاع کرد

کارگردان بازی Helldivers 2 از استودیو فرام سافتور و میزان دشواری بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree دفاع کرد.

به‌تازگی یوهان پیلشتِدت، کارگردان بازی Helldivers 2 از استودیو فرام سافتور به‌خاطر سطح دشواری Shadow of the Erdtree، بسته الحاقی بازی Elden Ring دفاع کرد. او در توییتر به یکی از کاربرانی که از میزان دشواری این بسته الحاقی گله داشت، جواب داد. این مسئله از زمان عرضه این DLC یکی از مباحث مهم دنیای گیمینگ بوده است.

او ابتدا نوشت فرام سافتور بدون دلیل باس‌ها را سخت طراحی نمی‌کند، بلکه هدف استودیو دادن احساس خوب غلبه بر آن‌ها است: «بله، این هزار درصد درست است. طراحی مناسب بازی بیش‌از هر چیز دیگری باعث برانگیخته شدن احساسات می‌شود.»

سپس یکی از کاربران توییتر جواب داد: «مشکل این فلسفه طراحی این است که تنها برای گروهی خاص از بازیکنان است. من Dark Souls 1 را تجربه کردم. پس‌از شکست دادن چندین باس اول، متوجه شدم جذاب یا پاداش‌دهنده نیست. تنها حس راحتی داشتم، نه حس رضایت. به‌همین خاطر دیگر دارک سولز بازی نکردم.»

پیلشندت به او جواب داد: «اثری که بخواهد دل همه بازیکن‌ها را ببرد، نمی‌تواند نظر هیچ‌ گیمری را جلب کند.» این گفته او با روش استودیو Arrowhead Games، سازنده هل‌دایورز ۲ مطابقت دارد.

کاراکتر بازی Helldivers 2

بازی‌های فرام سافتور نظیر الدن رینگ، Bloodborne، دارک سولز و Sekiro: Shadows Die Twice به‌خاطر دشواری بالای خود شناخته می‌شوند و درعین‌حال به‌خاطر طراحی کلی این آثار شامل میزان دشواری مورد تحسین قرار گرفته‌اند. اما برخی افرادی‌که DLC بازی الدن رینگ را خریداری کردند، از این سطح دشواری گله کردند و حتی این بسته الحاقی به‌این دلیل و مشکلات فنی روی استیم با نقدهای منفی بسیاری رو‌به‌رو شد.

به‌هرشکل هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring و رئیس استودیو فرام سافتور از ایده‌آل‌های خود فاصله نگرفته است و گفت آسان‌تر کردن بازی باعث خراب شدن آن خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده