نویسنده: علیرضا محمدی
// جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰

چندین ریمیک از سری Assassin’s Creed در راه است

ایو گیلموت، مدیرعامل یوبیسافت، تایید کرده است که آن‌ها برای انتشار چندین ریمیک از سری محبوب Assassin’s Creed آماده می‌شوند.

به وسیله مصاحبه‌ای در وب‌سایت یوبیسافت، از ایو گیلموت، مدیرعامل شرکت، پرسیده شد که طرفداران Assassin’s Creed در آینده چه انتظاراتی می‌توانند از این سری داشته باشند. گیلموت پاسخ داد که این مجموعه در سال‌های آینده شاهد بازی‌های متنوعی از جمله بازسازی‌های متعدد خواهد بود. او گفت:

«اول از همه، بازیکنان در مورد برخی بازسازی‌ها هیجان‌زده خواهند شد. این کار به ما اجازه می‌دهد بازی‌هایی را که در گذشته ساخته‌ایم به شکل مدرن تجربه کنیم. در برخی از بازی‌های قدیمی‌تر Assassin’s Creed جهان‌هایی وجود دارد که هنوز بسیار غنی هستند.

ثانیاً، برای پاسخ به سؤال شما، تنوع تجربی زیادی وجود خواهد داشت. هدف این است که بازی‌های Assassin’s Creed منظم‌تر عرضه شوند؛ اما نه اینکه هر سال تجربه‌ای مشابه را ارائه دهند. اخبار خوب زیادی در راه است؛ از جمله Assassin’s Creed Hexe که تفاوت بسیار زیادی با Assassin’s Creed Shadows خواهد داشت. فکر می‌کنم مردم را غافلگیر خواهیم کرد.»

شخصیت‌های سری Assassin’s Creed

گزارشی که سال گذشته منتشر شد ادعا می‌کرد که یوبیسافت توسعه نسخه جدیدی از سری محبوب Assassin’s Creed را آغاز کرده است. رسانه Kotaku می‌گوید ریمیک بازی‌هایی که برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شده بودند، در مراحل اولیه توسعه قرار دارند و حداقل تا چند سال آینده آماده عرضه نخواهند شد.

یوبیسافت هرگز بازی‌های Assassin’s Creed را ریمیک نکرده است؛ اما بااین‌حال در گذشته شاهد عرضه ریمسترهای زیادی از این مجموعه بوده‌ایم. Assassin's Creed: The Ezio Collection که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، نسخه‌های ریمستر شده Assassin's Creed II ،Assassin's Creed: Brotherhood و Assassin's Creed: Revelations را شامل می‌شود.

در سال ۲۰۱۸ نیز نسخه ریمستر شده Assassin’s Creed Rogue در دسترس طرفداران قرار گرفت. برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده