نویسنده: عرفان بدری
// جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۵

استودیو مشین‌گیمز، در کنار ایندیانا جونز احتمالا روی Quake 6 کار می‌کند

به‌نظر می‌رسد که سازندگان Indiana Jones and the Great Circle در حال توسعه چند پروژه دیگر نیز هستند که بازی Quake 6 یکی از آن‌ها است.

استودیو MachineGames که برای کار روی سری بازی‌های Wolfenstein و Quake شناخته می‌شود، درحال‌حاضر مشغول توسعه عمیق چندین بازی جدید است. این خبر در حالی منتشر می‌شود که استودیو خود را برای سالی پرکار در ۲۰۲۴ آماده می‌کند، سالی که در آن شاهد عرضه بازی مورد انتظار Indiana Jones and the Great Circle خواهیم بود.

براساس اطلاعات پروفایل توسعه‌دهندگان استودیو مشین‌گیمز، این تیم روی چند بازی مختلف کار می‌کنند که برخی از آن‌ها با بودجه چندصد هزار دلاری در حال ساخت هستند، درحالی‌که تعدادی از آن‌ها حتی بودجه چندصد میلیون دلاری دارند.

فعلا برجسته‌ترین بازی در حال توسعه مشین‌گیمز، Indiana Jones and the Great Circle است که در رویداد Xbox Games Showcase تریلر جذابی از آن پخش شد و ما را بیشتر با گیم‌پلی و حال‌وهوای بازی آشنا کرد. این اثر قرار است تا پایان سال ۲۰۲۴ به‌دست بازیکن‌ها برسد.

علاوه‌بر پروژه ایندیانا جونز، این استودیو ممکن است روی قسمت بعدی سری Wolfenstein کار کند، زیرا شرکت بستدا تأیید کرده است که بازی Wolfenstein 3 درنهایت ساخته خواهد شد. بااین‌حال درحال‌حاضر ساخت بازی Quake 6 نسبت به Wolfenstein 3 محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد، زیرا مشین‌گیمر پیش‌تر به این پروژه اشاره کرده است.

در رویداد Xbox Developer Direct که در ژانویه ۲۰۲۴ برگزار شد، طرفداران در تریلر بازی Indiana Jones and the Great Circle سرنخ‌ها و اشاره‌هایی به بازی Quake 6 پیدا کردند. این موضوع نشان می‌دهد که استودیو ممکن است در حال ساخت نسخه کاملا جدیدی از این مجموعه نمادین باشد. با اینکه ساخت این بازی هنوز تایید نشده است، اطلاعات دیگری نیز در دسترس است. استودیو برای پیشبرد این پروژه‌ها از ترکیب کارمندان داخلی خود و کمک‌های بیرونی استفاده می‌کند. تیمی متشکل از بیش از ۳۰۰ نفر که در سراسر دنیا کار می‌کنند و در حال تلاش برای به ثمر رساندن این پروژه‌ها هستند.

استودیو مشین‌گیمز به خاطر عرضه مداوم بازی‌های درخشان داستانی که فراتر از انتظارات بازیکنان عمل می‌کنند، شناخته شده است. این استودیو متعهد به خلق تجربیات فراموش‌نشدنی است. این تیم رویکردی دقیق نسبت به توسعه بازی دارد، جایی که نظرات تک تک اعضا، شکل‌دهنده محصول نهایی است. با وجود چندین بازی جدید در حال ساخت، طرفداران مشین‌گیمز در سال‌های آینده دلایل زیادی برای هیجان‌زده شدن دارند.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده