// جمعه, ۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۶

تاریخ عرضه بازی Lost Records: Bloom and Rage عقب افتاد

بازی Lost Records: Bloom and Rage ساخته جدید استودیو دونت‌ناد تا اوایل سال ۲۰۲۵ با تأخیر مواجه شد.

بازی Lost Records: Bloom and Rage، جدیدترین ساخته استودیو دونت‌ناد با تأخیر مواجه شده است و اکنون در اوایل سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه خواهد شد. این بازی ماجراجویی داستان‌‌محور ابتدا قرار بود اواخر ۲۰۲۴ عرضه شود؛ اما به‌دلیل عدم تداخل با Life is Strange: Double Exposure دیرتر منتشر می‌شود.

اسکار گیلبرت، مدیرعامل استودیو دراین‌باره گفت: «می‌دانیم که طرفداران زیادی شدیدا منتظر این بازی هستند؛ همان‌طور که انتظار جدیدترین نسخه Life is Strange را می‌کشند. بیایید به هر دو بازی فضای موردنیاز را بدهیم تا این جامعه بازیکنان بزرگ از هر دو لذت ببرند. ما کاملا باور داریم Bloom and Rage ارزش صبر کردن را دارد. منتظریم تا این ماجراجویی جدید را به اشتراک بگذاریم و امیدواریم فصل خاطره‌انگیز دیگری در جهان دونت‌ناد باشد.»

بازگشت مکس در بازی Life is Strange: Double Exposure

داستان بازی Lost Records: Bloom and Rage در دو دوره زمانی جریان دارد که در سال‌های ۱۹۹۵ و ۲۰۲۲ رخ می‌دهند. چهار دوست با نام‌های سوان، نورا، کت و آتِمن با رویدادی غیرقابل‌توضیح و مسائل پس‌از آن رو‌به‌رو می‌شوند. پس‌از سه دهه جدایی، آن‌ها مجددا با هم ملاقات می‌کنند و احتمالا باید مشکلات را از پیش‌رو بردارند.

با اینکه بازی مشابه نسخه اول و دوم Life is Strange خواهد بود، اما المان‌های جدیدی مثل بازی کردن در هر دو خط‌زمانی در آن حاضر هستند. تصمیمات گذشته روی اتفاقات آینده تأثیرگذار خواهند بود و برعکس این قضیه هم صادق است. همچنین دوربین فیلم‌برداری سوان نقش مهمی در بازی دارد و از آن برای حل معما استفاده خواهد شد. به‌علاوه تیم سازنده قصد دارد سیستم دیالوگ تعاملی‌تر و طبیعی‌تری ارائه کند تا ضرورت بسیار بیشتری منتقل شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده