نویسنده: علیرضا محمدی
// یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۷

مپ وردانسک به بازی Warzone برمی‌گردد

به‌نظر می‌رسد مپ محبوب وردانسک در اوایل سال ۲۰۲۵ به بازی Call of Duty: Warzone باز خواهد گشت.

گزارشی جدید ادعا کرده است که اکتیویژن به‌دلیل محبوبیت گسترده Fortnite OG در اواخر سال گذشته، اولین نقشه Call of Duty: Warzone را که وردانسک نام داشت به این بازی برمی‌گرداند. به‌گفته تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ، بازگشت وردانسک قرار بود در دسامبر سال ۲۰۲۴ (آذر ۱۴۰۳) اتفاق بیفتد؛ اما تا اوایل سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاد.

منبعی ناشناس به تام هندرسون گفته است که هرگز قرار نبود نقشه وردانسک به این بازی برگردد؛ اما به‌دلیل موفقیت Fortnite OG در اواخر سال ۲۰۲۳ تغییر عظیمی در تصمیمات شرکت رخ داد. اپیک گیمز یک حالت کاملاً جدید را در نوامبر ۲۰۲۳ (آبان ۱۴۰۲) منتشر کرد که Fortnite OG نام داشت.

این حالت برای حدود یک ماه در دسترس طرفداران قرار گرفت و به گیمرها این امکان را داد تا به نقشه اصلی بازی از فصل اول برگردند. با گذشت هر هفته نیز به‌روزرسانی‌های جذابی برای این فصل ارائه می‌شد و او را محبوب‌تر از گذشته می‌کرد. حالت Fortnite OG موفقیت بزرگی برای شرکت سازنده بود. تنها دو روز پس از انتشار Fortnite OG، اپیک گیمز تایید کرد که این حالت بیش از ۴۴.۷ میلیون بازیکن همزمان را به خود جذب کرده است.

طرفداران از اپیک گیمز خواستند که این حالت را برای مدت طولانی‌تری حفظ کند؛ اما استودیو در ماه دسامبر (شهریور ماه) Fortnite OG را حذف کرد و طرفداران تاکنون منتظر بازگشت آن هستند. اپیک گیمز موفقیت زیادی را به‌لطف حالت Fortnite OG کسب کرد و اکنون به‌نظر می‌رسد که اکتیویژن نیز می‌خواهد طعم این موفقیت بزرگ را بچشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده