نویسنده: علیرضا محمدی
// یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۶

ویدیو جدید Metal Gear Solid Delta به مقایسه با نسخه اورجینال بازی می‌پردازد

یک یوتیوبر با انتشار یک ویدیو به مقایسه بازی Metal Gear Solid Delta با نسخه اورجینال بازی پرداخته است.

کونامی اخیراً ویدیوهای متعددی را از بازی Metal Gear Solid Delta منتشر و طرفداران را هیجان‌زده کرده است. این بازسازی تاکنون کیفیت خوبی داشته است و بهترین چیز در مورد آن این است که تلاش می‌کند تا حد امکان به نسخه اورجینال وفادار باشد. یک یوتیوبر اخیرا بازی Metal Gear Solid Delta را با بازی Metal Gear Solid 3 مقایسه کرده است و نتیجه واقعاً جذاب به‌نظر می‌رسد.

تقریباً در تمامی زمینه‌ها شاهد بهبودهای گسترده هستیم و به‌نظر می‌رسد که تیم سازنده سعی کرده‌اند محصول نهایی تا حد ممکن به خواسته طرفداران نزدیک باشد. کاربری در یوتیوب با نام ElAnalistaDeBits اخیراً یک ویدیوی تقریباً ۲۰ دقیقه‌ای منتشر کرده است که دو نسخه Metal Gear Solid 3 را با هم مقایسه می‌کند. آنچه بلافاصله مشخص می‌شود این است که محیط‌ها چقدر بهتر به‌نظر می‌رسند. استفاده از محیط برای مخفی‌کاری، نقش اصلی را در هر دو بازی ایفا می‌کند و شاخ و برگ درختان بیش‌ازپیش مهم هستند.

دانلود از آپارات

خوشبختانه، چمن خیلی متراکم به‌نظر می‌رسد. بافت‌ها نیز در مقایسه با نسخه قدیمی بسیار بهبود یافته‌اند و به زمین و سطوح مختلف نمای دقیقی می‌دهند. شاید بزرگ‌ترین تغییر را در مدل‌های شخصیت داشته باشیم. اسنیک دقیق‌تر و واقعی‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسد و کونامی سیستم آسیب‌دیدگی پویایی را برای این شخصیت طراحی کرده است.

این شرکت قول می‌دهد که زخم‌ها در طول تجربه و تا زمانی‌که بازی را به پایان می‌رسانید، با شما خواهند ماند. این امر به ظاهر متفاوتی برای اسنیک منجر خواهد شد. علاوه‌بر‌این، ویدیو همچنین فیلترهای زیادی را که کونامی در بازی Metal Gear Solid Delta گنجانده است به طرفداران نشان می‌دهد.

فیلتر مورد علاقه ما این بازسازی را شبیه نسخه اورجینال سال ۲۰۰۴ می‌کند و سبک بصری نوستالژیکی به آن می‌بخشد. اگر نسخه نهایی به اندازه ویدیوهایی که اخیراً نشان داده شده‌اند عالی باشد، طرفداران بسیار خوشحال خواهند شد. این بازی در تاریخ نامشخصی برای کنسول‌های نسل نهم و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده