نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۶

تعداد بازیکن‌های Palworld افزایش چشمگیری داشته است

پس از مدت‌ها بازی Palworld دوباره توجه بازیکن‌ها را به خود جلب کرده است. اخیرا به‌لطف به‌روزرسانی جدید این اثر، شاهد افزایش قابل‌توجه تعداد بازیکن‌های همزمان آن بودیم.

بازی Palworld در سال ۲۰۲۴ به‌عنوان یک موفقیت بزرگ شناخته شد، اما محبوبیت آن به سرعت کاهش یافت. دلیل این امر، چالش‌های توسعه‌دهندگان در زمینه حفظ تعامل بازیکنان بود. تا ماه آوریل، تعداد بازیکنان به شکل حیرت‌آوری ۹۷ درصد سقوط کرد.

به‌تازگی، به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Palworld منتشر شده است. این به‌روزرسانی شامل موارد هیجان‌انگیزی مثل جزیره‌ای جدید به نام ساکوراجیما، پال‌های اضافی، دشمنان جدید و آیتم‌های تازه می‌شود. این به‌روزرسانی باعث احیای علاقه بازیکنان شده و منجر به افزایش قابل‌توجه تعداد بازیکنان در استیم شده است.

از ماه مه، تعداد بازیکنان Palworld به‌طور ثابتی بین ۲۰,۰۰۰ تا ۳۰,۰۰۰ نفر بود. بااین‌حال، پس از انتشار به‌روزرسانی اخیر، این تعداد به‌طور چشمگیری افزایش یافته و به بیش از ۱۴۰,۰۰۰ بازیکن همزمان رسیده است.

پوکمون با اسلحه در بازی Palworld

اگرچه این تعداد به اوج تاریخی تعداد بازیکن‌های Palworld نزدیک نیست، اما نشان‌دهنده افزایش ۷۰۰ درصدی در تعداد بازیکنان همزمان است. Palworld همچنان با داشتن رکورد ۲.۱ میلیون بازیکن همزمان، مقام دومین بازی با بیشترین تعداد بازیکن همزمان در استیم را حفظ کرده است.

استودیو Pocket Pair، توسعه‌دهنده بازی Palworld، برنامه دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ حالت آرنا (Arena Mode) را به این اثر اضافه کند. این حالت به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در نبردهایی شبیه به مبارزات سنتی Pokémon با یکدیگر مبارزه کنند و از ویژگی‌های بسیار مورد انتظار این بازی بوده است که بسیاری از طرفداران منتظرش بوده‌اند.

باتوجه‌به این به‌روزرسانی، در صورتیکه همه چیز به خوبی پیش برود، می‌توان انتظار افزایش قابل‌توجه دیگری در تعداد بازیکنان همزمان Palworld را داشت. برای پیشرفت، استودیو Pocket Pair نیاز دارد تا با انتشار به‌روزرسانی‌های محتوایی منظم، از پتانسیل بازی نهایت استفاده را ببرد.

درحالی‌که Palworld با این به‌روزرسانی جان دوباره‌ای گرفته، شاید بازی‌هایی مثل Helldivers 2 که با کاهش محبوبیت روبه‌رو هستند هم بتوانند از استراتژی مشابهی بهره ببرند و با یک به‌روزرسانی جذاب، دوباره جلب توجه کنند.

بازی Palworld هم‌اکنون ازطریق پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قابل تجربه است. این بازی در تاریخ نامشخصی برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. باتوجه‌به شباهت‌های این بازی به مجموعه Pokémon که باعث واکنش رسمی شرکت نینتندو و ایجاد حواشی زیادی شد، احتمال عرضه Palworld روی کنسول نینتندو سوییچ بسیار کم به‌نظر می‌رسد.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده