نویسنده: عرفان بدری
// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰

سازندگان Returnal روی یک بازی اکشن AAA جدید کار می‌کنند

اخیرا اطلاعات تازه‌ای از بازی جدید استودیو Housemarque، سازنده بازی Returnal در اینترنت منتشر شده است.

علاقه‌مندان به بازی‌های استودیو هاوس‌مارک همیشه برای این استودیو احترام زیادی قائل بودند، اما با انتشار بازی Returnal، این توسعه‌دهنده فنلاندی به شهرت بسیار بیشتری دست پیدا کرد، به‌خصوص حالا که به‌صورت رسمی به یک استودیو اختصاصی فرست پارتی پلی استیشن تبدیل شده است. با اینکه هنوز هیچ اعلامیه رسمی در مورد پروژه‌ی بعدی آن‌ها منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد برخی جزئیات مختصر در مورد پروژه بعدی این تیم فاش شده است.

آگهی استخدامی‌ای که برای موقعیت طراح ارشد بازی توسط هاوس‌مارک در لینکدین منتشر شده است، نشان می‌دهد که این استودیو درحال‌حاضر روی یک بازی اکشن AAA کار می‌کند. در این آگهی، تسلط بر موتور آنریل به‌عنوان یکی از الزامات ذکر شده است که درست مانند بازی Returnal، این موضوع می‌تواند حاکی از استفاده از این موتور برای ساخت بازی جدید باشد. همچنین، این آگهی به‌عنوان نیازمندی‌های استخدام، داشتن تخصص در طراحی مراحل، طراحی دشمن و طراحی باس را ذکر می‌کند که نشان می‌دهد پروژه جدید احتمالا شباهت‌هایی با اثر قبلی استودیو برای پلی استیشن 5 خواهد داشت.

در سال ۲۰۲۲ اعلام شد که بازی بعدی استودیو هاوس‌مارک یک آی‌پی جدید دیگر خواهد بود. همچنین در نوامبر سال گذشته، هری کروگر، کارگردان بازی Returnal، پس از تقریباً ۱۵ سال حضور در این شرکت، از استودیو جدا شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده